עבור לתוכן
  • גיימינג

    כל מה שאנחנו יודעים על "Starfield"

    כל מה שצריך לדעת עד שהמשחק "Starfield" הולך לצאת, והכל במקום אחד!

    סטארפילד היא הסדרת RPG המקורית הראשונה של "Bethesda" נכון ל25 שנים האחרונות.

    כמעט שלוש שנים אחרי שהוכרז, זה עדיין כמעט כל מה שאנחנו יודעים על הפרויקט המסתורי שעליו מדבר האולפן באופן סודי במשך זמן שמרגיש כמו עשור.

    מהו תאריך השחרור של סטארפילד?
    תאריך השחרור טרם פורסם, ולמרות שלא מצפים לו בקרוב בגלל ש־"Todd Howard" הזהיר במהלך ראיון עם "IGN" שלמרות שסטארפילד היא בראש סדר העדיפויות של המפתחת. 

    דברים אלו נותנים לנו את האישור שהמשחק לא עומד לצאת בחודשים הקרובים. עם פרטים כל כך מועטים, המוקדם ביותר שהיינו מצפים לראות את המשחק הוא ב־2022.
     

    מה עם הטריילר?

    המפתחת חשפה טריילר קצר שמכריז על המשחק ומציג את הלוגו שלו בצורה מאוד מקורית, אנחנו למעשה מצלמה שצפה בחלל בקליפ הזה. אפשר לראות כתמי קרח על העדשה. כשהשמש תופסת את המצלמה אנו רואים מילה שנכתבה במכשיר שלנו המשתקפת על העדשה. הוא מציג את הלוגו ועוד מילה- קונסטלציה, כרגע אין לנו מושג מה זה בבירור, אפשר רק לזרוק השערות באוויר.
     

    מה ידוע על המשחק עד כה?
    כל מה שאנחנו יודעים על סטארפילד עד כה דולף מקטע מראיונות עם "Todd Howard". למשל ב‏־"Eurogamer" טד נשאל אם סטארפילד יהיה משחק שמנוהל כמו "Elder Scrolls" ו־"Fallout". 

    "אני לא רוצה להגיד כן או לא לזה כי אני לא יודע מה זה אומר לך או למי שהולך לקרוא את זה... זה שונה, אבל אם אתה מתיישב ומשחק את זה היית מזהה את זה כמשהו עשינו אם זה הגיוני? יש בזה את ה־"DNA" שלנו. יש בו דברים שאנחנו אוהבים."

    אנחנו כבר יודעים בברור שהמשחק יהיה מורכב חלקית ממשחקים קודמים שהמפתחת הוציאה, אבל גם הרבה מערכות חדשות ומעניינות יוספו למשחק.

    image.png.46c0439f3965d2d6fff9cd91a0b88354.png
     

    "Microsoft" הולכים לקנות את המשחק?
    ככל הידוע לנו, מיקרוסופט מתכננת להשאיר את "ZeniMax" לבד, מה שכולל גם את "Bethesda."

    אבל גם אם בסוף הרכישה תבוצע, ככל הנראה לא יהיה שינוי משמעותי שיגרום ל־סטארפילד לצאת מוקדם יותר, אבל אפשר להגיד שקצת כסף נוסף ותמיכה ממיקרוסופט לא יזיקו. 

    באילו פלטפורמות המשחק יהיה זמין?
    כש־Bethesda השיקה את Fallout 76 בשנת 2018, טוד האוורד רמז שסטארפילד אולי לא תשלח לדור הקונסולות הנוכחי, אבל המידע הזה נכון ל־2018 והטכנולוגיה השתדרגה מאז, לכן יש עדיין תקווה שהמשחק יהיה זמין בקונסולות החדשות. חוץ מזה, כמובן שהמשחק יהיה זמין ב־"Windows".

    למה אפשר לצפות?

    לא הייתי מצפה יותר מדי מהמשחק, המשחק לא עומד לצאת בקרוב לפי המצופה אז ההייפ שיש סביב המשחק ירד וכנראה יחזור כשהמשחק יצא.

    alex_c

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...