עבור לתוכן
  • גיימינג

    כל מה שצריך לדעת על Forza Horizon 5

    כל מה שצריך לדעת על המשחק במקום אחד

    המשחק Forza Horizon 5 מגיע אלינו בתאריך 9 לנובמבר וכבר שוחרר המון מידע. משחקי Forza Horizon הם משחקי מרוצים בעולם פתוח אשר מספקת חווית נהיגה מדהימה בין אם זה בזכות מגוון המכוניות שהמשחק מציע לבין הפסטיבלים היפים המוכרים של המשחק. המשחק  Forza Horizon 5  הוא משחק שיקח חלק מהסדרה "Xbox Forza racing" בדיוק אחרי Forza Horizon 4 שהיה אחד המשחקי מכוניות המוצלחים ביותר. כרגע הדבר המצופה ביותר מ־Xbox על ידי קהילת המשחק זה לתת לנו את חווית המשחק הטובה והמוכרת שאליה אנו הגיימרים מצפים, ובינתיים כולנו במחשבה ש־Forza Horizon 5 הולכת להגיע לציפיות אלו. המשחק הוא לפלטפורמות Xbox ומחשב מי שלא יהיה על הפלפורמות האלו לא יוכל לשחק במשחק.  

    המאפיין החזק של משחקי "Forza" ובמיוחד של Forza Horizon 5  הוא שאפשר לשחק איך שרוצים, אך ישנם כמה קטעים שעומדת מאחריהם חווית משחק שונה שכוללת סגנון הרפתקני, הרפתקה זו יכולה להתבצע עם מגוון דמויות, מכוניות ומרוצים. המשחק מעודד את השחקנים לחקור את העולם הפתוח עם הנופים המדהימים שהוא מציע עם מכוניות מכל סוג. אנו הגיימרים חושבים שאם המשחק  Forza Horizon 4 אמור להיות הקדמה למשחק Forza Horizon 5 אז יש לנו המון למה לצפות כמו מהמכוניות חדשות, אירועים, פסטיבלים, אתגרים וההרחבה של ה־DLC. לגבי התאריך, תאריך הרגיל של יציאת המשחק הוא 9 לנובמבר 2021, אבל אם תזמינו מראש Forza Horizon 5 Premium Edition תוכלו לשחק מהתאריך 5 לנובמבר.

    image.png.12a567ccb7c79046e5751ecd1c47234a.png

    לגבי התאריך, תאריך הרגיל של יציאת המשחק הוא 9 לנובמבר 2021, אבל אם תזמינו מראש Forza Horizon 5 Premium Edition תוכלו לשחק מהתאריך 5 לנובמבר. יש תאריך רשמי, אבל כבר אפשר להתחיל להזמין את המשחק מראש, אם אתה רוצה  להיות בין הראשונים אשר ישחקו במשחק אז כדאי שתתחיל להזמין מראש את המשחק. המשחק Forza Horizon 5 מחולק לכמה מהודורות כל אחת וההטבות שלה אחת מהן היא Forza Horizon 5 Premium Edition  שמביאה גישה לשחק 4 ימים לפני היציאה. גיימרים בעלי מנוי  Xbox Game Pass יוכלו לקבל הנחה  של 10% על החבילה של התוספות של מהדורת ה־Premium, הטבה זו תשאר גם לאחר ההשקה של המשחק . לגבי הטבות חדשות, Playground Games אישרה אשר היא תספק מכוניות בלעדיות וכו לאנשים שהזמינו מראש את המשחק כמו בפעמים הקודמות.

    image.thumb.png.649052f5cd94acbe3728086c84b628fc.png

    למשחק כמה מהדורות, אחת המהדורות היא Standard Edition אשר כוללת רק את המשחק זאת המהדורה שתהיה כלולה ב־Xbox Game Pass. המהדורה השניה היא, Deluxe Edition מהדורה זו תקבל את המשחק ותוספת אחת, התוספת היא Car Pass הכולל 50 מכוניות נוספות. כשתקבלו את ה־Car Pass במיידי תקבלו שמונה מכוניות מהשוג פורמולה ומכונית נוספת מדי שבוע. מהדורה ה‏־Premium של המשחק  כוללת שישה תוספות. אחת התוספות של ה־Premium היא התוספת שמקבלים בחבילה של ה־Deluxe Edition. תוספת שניה היא, Horizon 5 VIP שכולל המון הטבות ובונוסים ל־Horizon Festival. עוד תוספת היא, Forza Horizon 5 Expansion One ו‏־Expansion Two הכוללים מיקום חדש, מכוניות ו־gameplay. בנוסף, המהדורה כוללת חמש מכוניות, Player House ו־הנחה לרכב אחד ושלוש פריטי לבוש ממה שתבחרו. לסיום, זה מעניק לכם 4 ימים של גישה מוקדמת לפני השחרור. המהדורה האחרונה היא, Premium Add-Ons Bundle אשר כולל את כל ההטבות של ה־Premium חוץ מהמשחק.

    image.png.2825992cf01e40ab83b48eb2092ce278.png

    המחיר של המשחק הוא 60 דולרים, מהדורת ה־Deluxe של המשחק מחירו יהיה 80 דולרים, מהדורת ה־Premium המשחק יעלה 100 דולרים ומהדורת ה־Premium Add-Ons Bundle תעלה 50 דולרים את כל אלה תוכלו לרכוש ב־Microsoft Store.

    ELIAV2652

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...