עבור לתוכן
  • גיימינג

    משחקי החודש של Xbox Gold מפתיעים!

    המשחקים החינמיים של אקסבוקס גולד לחודש דצמבר!

    כמו בכל חודש מנוי ה־Xbox Gold מביא לכם משחקים יחודיים לקונסולה שלכם, יש החודש 2 משחקים ל־Xbox 360 שנתמכים גם בקונסולות החדשות וגם 2 משחקים יחודיים לXbox One. שווי כל המשחקים ביחד הוא 75 דולרים! את כל המשחקים ניתן לשחק ב־Xbox One וב־Xbox Series X/S. 

    המשחק שוחרר לXbox One ושמו הוא The Raven Remastered שעולה 29.99$. המשחק נוצר על ידי החברה שפיתחה את The Book of Unwritten Tales-series אז אם אהבתם את המשחקים האלו אולי תאהבו את The Raven Remastered. במשחק זה תשחקו בתור השוטר אנטון יעקוב זלנר (Anton Jakob Zellner) בשנת 1964. אנטון במטרה לתפוס את הגנב האגדי בשם העורב. משחק זה הוא בסגנון פשע קלאסי, כך שכל דמות לא תספר ישר את כל המידע.  המשחק יהיה חינמי עד ל־31 בדצמבר.
    image.png.254a6883a6dbbf80252103f9bca6f5c2.png

    המשחק ששוחרר לXbox One ושמו הוא Bleed 2 עולה 14.99$. במשחק זה תשחקו כגיבורה.  ומטרתכם היא לעצור פלישה של נבלי על כדי להגן על העולם במטרה להשיג את התואר הגיבור הטוב ביותר בכל הזמנים. במהלך המשחק תשחקו ב7 שלבים שונים עם מעל ל־25 בוסים שונים. בנוסף תלמדו כיצד ניתן שלב את ההתחמקות מהכדורים ולהביס אויבים במקביל. במקביל במשחק זה לא יהיה לכם זמן לנוח בתוך השלב כך שתצטרכו להיות מוכנים להכל.  המשחק יהיה חינמי עד ל־15 בינואר.

    image.png.d58294aafc4e3191caccad1ee877eab8.png

     יהיה ניתן לשחק ב־Xbox 360 וכל הדורות החדשים יותר. שמו הוא Stacking שהוא עולה 14.99$. משחק הוא בסגנון פזאל הבנוי מהבבושקות הרוסיות במשחק זה אתם משחקים בתור צ'ארלי  בלאקמור שהוא הבבושקה הקטנה ביותר שמטרתו היא להציל את כל המשפחתו מבעל המפעל בשם הברון. בזמן הטיול בעולם העתיק תראו בבושקות רבות ותוכלו לקפוץ לתוכם כדי להשתמש בהם וגם ביכולות המיוחדות שלהם כדי לפתור חידות. משחק זה הוא משחק פאזלים, הרפתקאות מגוף שלישי. המשחק יהיה חינמי עד ל־31 בדצמבר. 
     image.png.2b15a9b818c20bf93ec602135d59667e.png
    המשחק האחרון כבר לא חינמי בזמן יציאת הכתבה

    המשחק יהיה זמין לכל הקונסולות החל מ־Xbox360. השם שלו הוא Saints Row: Gat out of Hell שעולה 14.99$. במשחק זה אתם משחקים כג'וני גאט וכקיזי קנסיגטון, שהם מגיעים לגהינום במטרה להציל את נשמתו של הבוס שלהם. במשחק זה תלחמו נגד נסיך האפלה שתשתמשו בנשקים המעוצבים בסגנון הגיהינום ותוכלו לעוף בעזרת כנפי ה fallen angel. במפת העולם הפתוח. המשחק כבר לא חינמי. 

    RedScarf

    תחביבים: תכנות, לשחק במשחקי מחשב, לדבר בדיסקורד, כתיבה ועוד.
    המוטו שלי לחיים: Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...