עבור לתוכן
  • גיימינג

    משחקי המלחמות החדשים של Apex Legends כבר כאן!

    כל המודים והדברים שאתם צריכים לדעת על האירוע החדש של Apex Legends!


    האיוונט החדש של Apex Legends התחיל לפני ככמה ימים, עם 6 מודים חדשים ושונים, שכל אחד מהם מעניק חווית משחק אחרת. 
    המוד "Second Chance" שהתקיים מה־13 עד ל־15 באפריל, הולך להיות מוד שיעניק לכל השחקנים הזדמנות שניה לחזור לחיים, במוד תוכלו לקבל את כל הפריטים שהיו לכם בחזרה לאחר המוות שלכם, ולצנוח בחזרה ישר לתוך הקרב! 

    המוד "Ultra Zones" הולך להיות מה־15 עד ל־19 באפריל. והוא אחד מהאיוונטים שנלקחו מעונה 6, אבל עם תוספות רבות. ב־Ultra Zones תוכלו לצנוח בכמה Hot Zones שונים, כאשר בכולם יש פריטים מאוד נדירים, אך השייהיה הולכת לעלות לכם בחיים, כי ה־Hot Zones האלו יהיו מוקפים בFlash Points, שהיו חלק מאיוונט בעונה 6. ה־Flash Point מורידים חיים ככל שהזמן עובר, ככה שהמגנים והחיים שלכם בסכנה מתמדת באזורים כאלו! 
    image.png.16c7e572c2858d2425c9a9c031b37aa0.png
    המוד "Auto Banners" הולך להיות מה־19 עד ל־21 באפריל. והוא מה שהוא נשמע, כשחבריכם לקבוצה מת, תקבלו ישר את ה־Banner שלו, בלי הצורך ללכת למקום המוות שלו, ולהגיע לקופסא שלו!

    המוד "Killing Time" הולך להיות מה־21 עד ל‏־23 באפריל. לעומת האחרים המוד מאוד מיוחד, כאשר שחקן מת, הזמן לסגירת טבעת האש מתקצר, ככה שצריך לשים את העיניים על הזמן, ועל כמות השחקנים! המשחקים אמורים להיות הרבה יותר מהירים כתוצאה מכך. 

    המוד "Armor Regen" הולך להיות מה־23 עד ל־27 באפריל. המוד הולך לשנות את המגנים שלכם, לפחות בצורה שאחרי קרב לא תצטרכו למלות אותו. כאשר לא תלחמו, המגן שלכם יעלה ב־12 נקודות לשניה. אבל ברגע שתלחמו, יהיה הפסקה של 8 שניות לאחר שיפסיק לרדת לכם חיים. במידה והמגן שלכם ישבר לגמרי, ההפסקה של עליית המגן תיקח 16 שניות. מוד מעניין, אבל צריך לזכור את הזמנים האלו טוב על מנת לנצח בקרבות האלו, כל שניה משנה. 
    image.png.0b2052bcfaca75b5b4e9020344497854.png
    למודים המיוחדים יהיו אתגרים משלהם, כל יום תוכלו להרוויח עד ל־1000 נקודות על השלמת אתגרים. הנקודות יעניקו לכם פרסים על ההתקדמות בבאטל פאס החינמי שהוענק לנו לקראת האיוונט. יהיו 5 רמות לכל הבאטל פאס החינמי, ותוכלו לקבל סקין מיוחד ל־Rampart ול‏־30-30. בנוסף לכך, סקינים מחודשים אמורים להגיע לחנות לדמויות Pathfinder, Wraith, Lifeline, Gibby, Mirage ו־Bloodhound. אז במידה ואחד מהם הוא הדמות הראשית שלכם, תשימו עין על החנות בימים הקרובים! 

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...