עבור לתוכן
  • גיימינג

    עדכון חדש מוסיף דמות ומערכת ראנקים חדשה ל־Brawl Stars!

    העדכון החדש של Brawl Stars מתקרב, ואיתו המון שינויים חדשים!

    לפני ככמה ימים התקיים לייב ביוטיוב על העדכון החדש שעומד לצאת בקרוב למשחק "Brawl Stars". בעדכון החדש הוסיפו שחקן חדש, "STU". הדמות "STU" הוא רובוט ניסויים שהיה מנסה את כל המתקנים בפארק שעשועים שהוא עבד בו על מנת לבדוק את בטיחותם, אבל לפי הסקרים האחרונים הצופים אמרו שהם אוהבים לראותו אותו נתקל בכל מיני בעיות, נפצע, נופל ממתקנים וכדומה. בגלל זה הוא נהיה אופנוען פעלולים (כל זה היה הסיפור שסיפרו לנו Supercell בלייב על השחקן החדש). את STU יהיה אפשר להשיג בחינם ב־10,000 גביעים. STU יורה שתי יריות במכה אחת ויש לו שלוש יריות במחסנית, מה שמיוחד בו הוא המהלך המיוחד שלו אשר נטען תוך פגיעה בודדת ומאפשר ל־STU לקחת תנופה קטנה לכיוון כולשהו. ביציאת המשחק STU יקבל סקין SuperStar.

    לקראת סוף החודש אמור להגיע טורניר חדש בשיתוף SuperCell עם אחת מחברות הכדורגל של פריז "P.S.G" שתביא לנו אתגר חדש שבו יצטרך השחק לנצח תשעה משחקים ב־Brawl Ball כדי לקבל את הסקין החדש של "Dynamike" במתנה, ניתן להפסיד עד ארבעה משחקים ולאחר מכן תפסלו מהאתגר, למרות שנפסלתם מהאתגר Super Cell החליטו להוסיף את האפשרות של קניית חיים נוספים ובזכות זה גם אם נפסלתם תוכלו לקנות שני חיים תמורת שלושים יהלומים ולהמשיך לשחק.image.png.c2bc26094d423783d3e2da28979facc2.png

    בנוסף לזה מעכשיו לא יהיה יותר "מהלך כוחני" ובמקומו יגיע מוד חדש ה־Power League, המוד החדש אמור להיות תחליף ל־"מהלך הכוחני" במידה כלשהי אבל גם ישמש בתור המוד התחרותי במשחק אשר יוסיף ראנקים חדשים אשר השחקנים יצטרכו להשיג בעזרת נצחונות ואם הם יפסידו אז כנראה שעם הזמן הם ירדו ראנק. אפשר יהיה לראות מתי תעלה ראנק בעזרת המד שיראה לך איפה אתה נמצא ביחס לראנק שלך וגם יהיו לך משימות שונות שיאפשרו לך להשיג תמונות חדשות לפרופיל וכדומה.

    במוד אפשרי לשחק ב-Solo או בקבוצה של שלושה שחקנים. אחרי שהמשחק מצא מספיק שחקנים המוד של המשחק והמפה יבחרו בצורה אקראית, לאחר שנבחרה המפה תתחיל הבחירת שחקנים ושם יוכלו להביא באן לשחקנים שלא יהיה אפשר להשתמש בהם באותו המשחק. כל פעם שהגעתם לראנק חדש תוכלו לקבל פרסים (לרוב זה יהיה נקודות כוכב) וגם לקראת סוף העונה יחלקו כנראה נקודות כוכב במתנה לפי רמת הראנק. ב־Power League אפשר יהיה לשחק רק לאחר שהגעתם ל־4,500 גביעים.
    image.png.de065b9c1268bf90d3ca67acebebd181.png 

    כמו כן יצאו גם שני סקינים חדשים, הראשון הוא ל-Penny אשר יעלה כ־25,000 נקודות כוכב ויהיה אפשרי לקנות אותו כנראה לאחר סיום העונה הראשונה. הסקין השני הוא ל־Bibi והוא כנראה יעלה כ־69 יהלומים למרות שהמחיר עדיין לא בטוח. כמעט כמו כל עדכון לאחרונה גם פה הוסיפו אנימציה לאימוג'ים של כמה שחקנים, בנתיים הראו לנו שהוסיפו ל־Frank ול־Bull למרות זאת קהילת השחקנים בטוחה שעוד דמויות יקבלו אנימציה לאימוג'ים שלהם בגלל ששני שחקנים לעדכון כזה גדול זה ממש קצת.
    image.png.b5e9d811934d79fa7c1b732230ee3e4b.pngimage.png.1e618c48afe50d71f8102784b94649a2.png

    s1ms1m

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...