עבור לתוכן
  • גיימינג

    עדכון 10.2 לPlayerUnknown’s Battlegrounds

    העדכון מוסיף מערכת חדשה, שתשפיע על דרך המשחק של כולנו.

    למשחק היריות המוכר- PUBG מתוכנן לצאת עדכון שבו השחקנים יוכלו לקבל רמה על פי התנהגותם. למשחק תצורף סדרה של רמות התנהגות, המדרגת שחקנים בסולם של שש נקודות מהדרגה הנמוכה ביותר (Toxic) ועד הדרגה הגבוהה ביותר (well behaved).

     

    המפתח בפועל של PUBG Studio כתב בבלוג המלווה את גרסת 10.2 "רמת המוניטין שלך תעלה באופן טבעי ככל שאתה משחק משחקים, כל עוד אינך מגלה התנהגות רעילה או לא ממושמעת." בנוסף לכך, רשם המפתח בפוסט- "אנו יודעים שהתשוקות יכולות להתעלות על הערכים בשדות הקרב, אך התנהגות רעילה לעולם אינה מוצדקת"

     

    על פי דברי המפתח, דוחות משתמשים יהוו חלק גדול מדרגת המוניטין של השחקן. הדיווח על התעללות מילולית, הפרעה למשחק או הריגת חברי הצוות יוריד את רמת המוניטין של השחקן. כך גם איסור זמני על הפרה של תנאי השירות, אך, כך מבטיחים ב- PUBG Studio, דיווח על חשד לרמאות לא ישפיע על רמת המוניטין.

    image.png.7d375f6be306c8607b5e3082bcb7a2b1.png

    בנוסף לכך היציאה מהמשחק שוב ושוב ללא חזרה "עלולה להוביל לירידה ברמת המוניטין", אמר היזם. אבל הדרך הבטוחה היחידה להעלות את המוניטין שלך היא, ובכן, לשחק משחקים רגילים מדורגים ולא להיות אידיוט בהם.

    כל השחקנים יתחילו בדרגה 2, והדירוג הזה יוצג ב- Finder Teams, כדי לתת למי שמחפש קבוצה יהיה מושג אם יהיה לו כיף לשחק איתם, או שלא.

     

    לדעתי הרעיון הזה הוא מרענן ביותר והוא יוסיף למשחק מין שומר סף שישגיח על התנהגות השחקנים בצורה החדשנית ביותר שראיתי.

    משחקים אחרים בקטגוריה כמו H1Z1 או Fortnite הם בעלי מערכת דיווחים אך היא לא מתחכמת כמו זו ולא ממש משפיעה בצורה דרסטית על המשחק לטובה או לרעה.

     

    חוץ מזה, עדכון 10.2 מספק רכב חדש - ה- Coupe RB, רודסטר וינטאג' מהיר אשר יהיה מהיר יותר מכל הרכבים במשחק למעט האופנוע של PUBG. "ה- Coupe RB לא יישא את כל הקבוצה שלך, אבל זה יביא אותך לאן שאתה צריך, ומהר." אמר האולפן.

    einstelator

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...