עבור לתוכן
  • גיימינג

    שדרוג בספריית המשחקים של Epic Games?

    השינויים שעלולים להגיע לEpic Games בקרוב נחשפו!

    חנות המשחקים Epic Games הושקה עוד בשנת 2018. אך עוד מאז השקתה, מעריצי משחקי המחשב לא מפסיקים לחשוב על רעיונות חדשים עבורה. לאחרונה, אחד מהמעריצים חשב על רעיון שיצור שינוי עצום בספריית המשחקים של Epic Games. משתמש Reddit בשם Magneto, פרסם לאחרונה את הרעיון לשדרוג ספריית המשחקים של Epic Games. עד כה משתמשי החנות עלולים להכיר את ספריית המשחקים שלהם כחסרת צבע, אך הגרסה המתוקנת אשר Magneto מציג מתוארת כמלאה בצבע ובאור טבעי של המשחקים. כאשר Epic Games לא מתעניינים ופועלים במטרה לשנות זאת, הממשק הצבעוני שלו עדיין עניין אנשים רבים באינטרנט.

    image.thumb.png.b9d4e7bc7e37269c7d5fd8f1bc600a72.png

    המשתמש אמר שהציע רעיון זה מפני שספריית המשחקים הנוכחית של Epic Games נראית להם משעממת ואף מדכאת. הם טוענים כי הוספת הצבעים המתאימים לכל משחק, תגרום לחנות להתבלט הרבה יותר, ולהיראות כמו ספריית משחקים שבה כל המשחקים שווים במראם. כרגע בספריית Epic Games, המשחקים המותקנים במחשב צבעוניים, ושאר המשחקים ללא צבע. במטרה להראות לנו איך ספריית המשחקים תראה לאחר העדכון Magneto הוסיף תמונה אשר משווה בין הספרייה לפני השדרוג ואחרי.

    image.png.acef743a58baa64258f9cbeb38de62f6.png

    בספרייה הצבעונית של Magneto, אפשר לראות את המשחקים מסודרים על פי האות בו מתחיל המשחק, אך במידה והשדרוג באמת יתקיים בספריית המשחקים של Epic Games, סביר להניח שהמשחקים יהיו מסודרים על פי תכונות חיפוש אחרות הנמצאות בספריית המשחקים. למרות שעד כה המשחקים הצבעוניים עזרו למשתמשי "Epic Games לדעת איזה משחקים מותקנים ואיזה לא, יש גם עוד דרך לעשות זאת, והיא מסנן לאיתור משחקים מותקנים. הצעה זאת גרמה למעריצים רבים של Epic Games לשאול, מדוע הם לא הוסיפו את זה לספריית המשחקים. אחד ממעריצי Epic Games, הציע כי יש לתת למשתמשים אפשרות לבחור בין הגרסה הכהה לגרסה הצבעונית. דרך שימוש זאת אשר נותנת למשתמש אפשרות בחירה, נפוצה באפליקציות פופולריות רבות, כאשר אחת מהאופציות היא מצב לילה, ואחת מהן מצב בהיר יותר. כמה משתמשי Reddit ציינו כי ספריות המשחקים של Steam וחברות נוספות, צבעוניות יותר מזאת של Epic Games, ואף אמרו כי יעדיפו לגלוש שם רק על פי סיבה זאת. הפיכת ספריית המשחקים של Epic Games לצבעונית, עשויה להפוך אותה להרבה יותר מרתקת ויפה לעין, אך בו זמנית גם יש אנשים המתנגדים לרעיון, לכן אפשרות בחירה של המשתמש כנראה תהיה האופציה הטובה ביותר לכולם.

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...