עבור לתוכן
  • גיימינג

    שחקני "NewWorld" טוענים שהעדכון שנוסף למשחק מוכר אותו!

    "NewWorld" הפך לאכזבה הכי גדולה של שנת 2021?

    המשחק "NewWorld" פורסם ויוצר על ידי החברה אמזון (Amazon) והז'אנר שלו הוא MMO ו־RPG. המשחק כרגע בשלבי פיתוח אלפה. כמו בכל שבוע אמזון הוסיפה עדכון הפעם נוספה חנות דיגיטלית למשחק עם אופציה לקנות בוסטים כדי לסיים את המשחק מהר.

    שחקנים רבים חששו כי העדכון יהפוך את המשחק למשחק "pay to win". במהלך השבוע האחרון אמזון פרסמה ציוץ בטוויטר שלה שהיה אמור להוריד את הלחץ.
    image.png.0331556a70a490b98fd7569d7c825a91.png

    בתוך הציוץ נכתב כי כל הציוד שיהיה ניתן לקנות במשחק יהיה רק קוסמטי. בנוסף נאמר כי החנות הייתה מתוכננת כבר מההתחלה אבל הוסיפו אותה כרגע כדי להביא עניין לאלפה. נמסר מאמזון שהאופציה ליצור ציוד שיחסוך זמן נמצאת בבדיקה. הקהילה הגיבה בזעם לציוץ ובצדק, מעבר בין יבשות יכול לקחת גם שעות רבות של משחק, ובעזרת כמה דולרים זה יכול לעשות בכמה שניות בודדות. לאחר אמירה זו שחקנים רבים התחילו להכריז ברשתות החברתיות שהם איבדו עניין במשחק. אמזון החליטה להשיב לנאמר והגיבה: "אנו רוצים לתמוך באנשים שאין להם מספיק זמן כדי לשחק".

    כרגע החנות יצאה ולא ניתן לדעת כיצד החנות תשפיע על המשחק באופן מלא אבל מה שברור זה שהמשחק "NewWorld" נוסף אל רשימת המשחקים המאכזבים של השנה.

      

    RedScarf

    תחביבים: תכנות, לשחק במשחקי מחשב, לדבר בדיסקורד, כתיבה ועוד.
    המוטו שלי לחיים: Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...