עבור לתוכן
  • גיימינג

    ​העונה החדשה של VALORANT מגיעה ואיתה מגיעים עדכונים מטורפים!

    עדכון חדש למשחק המוכר!

    העונה החדשה של המשחק המוכר "Valorant" כבר הגיעה אלינו, ואיתה מגיעים עדכונים ושינויים ענקיים החל בהדלפות על הדמות חדשה, באטל פס חדש וכלה במפה חדשה ומיוחדת. בהוצאת העונה החדשה הוחלט להגדיל/להקטין את עוצמת היכולות של כמה דמויות כגון "Killjoy", "Raze" ועוד. הרובוט של הדמות "Raze" קיבל הקטנה משמעותית בעוצמה (הקטנה של 71% מהעונה הקודמת), וגם התותח של "Killjoy" ירד בזמן אחרי הפגיעה ביריב במעל 50%. בניגוד לעונות הקודמות הוחזרו הראנקים "Immortal 1-3" ובעקבות כך שחקן שהיה ברמה של "Diamond 1" הועבר ל-"Immortal 1" וכדומה, מפתחי ולורנט הכריזו שכל שחקן שיהיה בעל "Battle Pass" יקבל בונוס של 3% ב-"XP" שיקבל מכל מוד. יתר על כן, עם הגעת העונה החדשה תוקנו המון באגים שהיו במשחק כגון הדמות "Astra". הדמות לא תטען את הנשק שלה לאט יותר כאשר היא יוצאת מהצורה המיוחדת שלה.

    image.thumb.png.4e21a99b9923d6e9f26c32aa2510ca09.png

    הדמות החדשה הגיעה אלינו בלי הרבה מידע חוץ מטריילר עם קולות של הדמות החדשה וגם הצצה למפה החדשה. לדמות החדשה קוראים "Deadeye" שמשמעותה היא עיני מוות ,"Deadeye" קשור לדמות הקודמת "Astra" ולשניהם יהיה סיפור משותף וחדש. הדמות החדשה תגיע אלינו בזמן הקרוב ועם הודעתה יצאו המון עדכונים והדלפות, ובנוסף בטיזר של המפה מדובר על שינוי קטן שגרם למשהו ענק ולא יאומן. בתחילת הטיזר של המפה החדשה "Fracture" מוצגת ירייה בצבע סגול כמו הצבע של "Astra" שמתפרקת לחלקים לאט לאט, וכך אנו מגלים שמדובר על שינוי קטן שגורר קורבנות לתוצאה עצומה.

    המפה החדשה בשם "Fracture" יצאה ויש לה מראה המייחד אותה משאר המפות הקיימות במשחק. צורתה של המפה החדשה הנה צורה מיוחדת שעד כה לא הופיעה במשחק, למפה החדשה יש 2 סייטים ("Sites") סייט A וסייט B, במפה קיימים 4 כדורי אולטימייט ("Ultimate Orbs"). נקודות ההתחלה של המגנים נמצאת באמצע המפה, נקודת ההתחלה של התוקפים נמצאת באיזור התחלה בין סייט A לבין סייט B. אמצע המפה "Fracture" נראה כמו סייט B במפה - "Nuke" במשחק "CSGO". בנקודת ההתחלה של המגנים יש רכבלים החוצים את המפה באמצע, ושם רואים באמצע המפה את מה שתכננה הדמות החדשה. מתחת למפה כולה יש שבר תת קרקעי בצבע כחול שיהיה קשור לכל תכנון האיזור. בנוסף, לפי העדכונים יצא לדמות החדשה נשק מיוחד שראו את יריית כדורו בתחילת הטריילר של המפה החדשה, כל המאורע של המפה החדשה הגיעה בעקבות שינויים והכנות שהדמות החדשה עשתה בסיפורו.

    נוסף על כך, עם יציאת העונה החדשה יצא גם באטל פס חדש. מסקינים של-"Vandal" ו-"Phantom" ועד לסכין חדשה ומיוחדת. כל הבאטל פס עולה 1,000 "Valorant Points". עם יציאת הבאטל פס והעונה יצאה "Pack" חדשה בשם "Spectrum Bundle" שעולה 10,000 "Valorant Points".

    itamar12343

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...