עבור לתוכן
  • חדשות

    אפשרות יצירת דמויות מגיעה לגרסת ה-Bedrock של Minecraft

    בעדכון הקרוב תיכנס אפשרות ליצירת דמויות משלכם. כרגע ניתן לנסות את האפשרות בגרסת ה-Beta.

    לאחר שראינו חבילות רבות המכילות דמויות בחנות הדיגיטלית של המשחק Minecraft, קיבלנו אפשרות ליצור דמויות משלנו בדרך נוחה התיתן לנו להלביש את הדמויות כרצונינו, לבחור את צבע העור שלהם, תסרוקת ועוד דברים היאפשרו לנו ליצור את הדמות שאנחנו רוצים. 

    עד עכשיו, בשביל לשנות את מראה הדמות שלנו במשחק היו לנו מספר אפשרויות: להשתמש בדמויות שקיבלנו חינם דרך עמוד ה-Skins, ליצור דמות משלנו דרך פריסה בעזרת תוכנות עזר או אתרים המיועדים לכך, או שיכלנו לקנות חבילות דמויות דרך חנות המשחק בכסף.

    כשתיכנסו אל תפריט יצירת הדמויות, תקבלו מספר אפשרויות ליצירת הדמות כגון: שינוי העיניים, בחירת בגדים, הוספת כובע ותכשיטים, בחירת תסרוקת ועוד.

     

    screenshot_b.png

     

    תפריט יצירת הדמויות ידידותי למשתמש, ובשביל להבין אותו לא תצטרכו הרבה חוץ מאנגלית בסיסית. כפי שתוכלו לראות בתמונה מלמטה, חלק מהאביזרים וחלקי הביגוד עומדים לעלות לנו כסף, אך יותר מכ-100 אפשרויות יהיו פתוחות לנו בחינם, וזה כולל שינוי כל דבר עליו תחשבו. מצבע העיניים עד גודל הדמות שלכם. במידה ותרצו להוסיף לדמות שלכם עוד תכשיטים ולא תרצו לשלם כסף אתם לא צריכים לדאוג: יהיו קיימים גם חפצים שנוכל לפתוח בעזרת השתתפות בפעילויות כגון השלמת משימות, הורדת מפה וחיבור לחשבון ה-Xbox שלכם.

     

    screenshot_e.png

     

    החברה מציינת כי עיצוב השחקנים ישפר אך ורק את מראה הדמות שלכם, ולא תקבלו אף יתרון מכך שהדמות שלכם יפה יותר משל אחרים. דבר נוסף שנקבל הוא גלימות, אותן נקבל באחד מהעדכונים הבאים בניגוד למה שהיה עד עכשיו שאם רציתם גלימה הייתם צריכים להיות חלק מעובדי החברה או ללכת לאחד מאירועי ה-Minecon בשנים הקודמות. 

     

    כרגע העדכון זמין לבדיקה בגרסת ה-Beta של המשחק. במידה ותרצו להירשם אליה, אתם יכולים לקבל מידע על הרשמה כאן. אפשרות יצירת הדמויות תהיה זמינה בפלטפורמת ה-Xbox, Android ו-Windows 10, אליהן יצטרפו פלטפורמות נוספות בהמשך. מה אתם חושבים על האפשרות הזו? אתם חושבים שתשתמשו בה? שתפו אותנו בתגובות!

     

    • עצב 1
    Bison

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...