עבור לתוכן
  • חדשות

    בוט מוזיקה נוסף של דיסקורד נסגר

    אכזבה גדולה הגיעה לדיסקורד?

    שלושה שבועות לאחר שנסגר בוט המוזיקה "Groovy", בוט המוזיקה "Rythm" נסגר גם הוא בתאריך ה־ 15 בספטמבר. בוט המוזיקה "Rythm" היה אחד מהבוטים הפופולריים בדיסקורד, הנמצא ב20 מליון שרתי דיסקורד, ומעל 30 מיליון משתמשים מפעילים את הבוט בחודש. היוצר של הבוט טען שידע שבסופו של דבר הבוט ייסגר, ואמר "זו הסיבה שהתחלנו לעבוד על משהו חדש לפני כשנה". הודעה נוספת שהוציאו יוצרי הבוט: "לאחר 5 שנים של שירות ומעל 20 מיליון משתמשים, הבוט "Rythm" ייסגר ב־ 15 בספטמבר אבל זה לא הסוף! עבדנו על פרויקט חדש שעדיין לא נוכל לשתף". ולכן, יש למה לצפות חברים, פה זה ממש לא הסוף!

    לגבי הפרויקט החדש - הפרוייקט החדש של יוצרי הבוט "Rythm" הועלה בקצרה בפוסט באתר הרשמי שלהם, הפוסט שפורסם בעיקר דובר על סגירת הבוט, אך היו כמה מילים על הפרוייקט של הבוט החדש. יוצרי הבוט רשמו "אנחנו לא יכולים להגיד לכם יותר מידי כרגע, אבל אנו עובדים על משהו מדהים בעולם המוזיקה", מה שאומר שסביר להניח שהבוט הבא לא יסתמך על סרטונים ביוטיוב, אלא על תחלופה אחרת שכרגע לא ידועה לנו.

    אם שניים מהבוטים המוזיקליים הכי פופולרים בדיסקורד כרגע נחסמו, סביר להניח שמנהלים נוספים של בוטים של מוזיקה יקבלו הודעה מגוגל בשבועות הקרובים, עם אותן סיבות שקיבלו מנהלי הבוטים "Rythm" ו־ "Groovy", אם ככה כנראה שכל הבוטים של המוזיקה עלולים להסגר. כמו שנאמר בהתחלה המון משתמשי דיסקורד הפעילו את הבוט, ככה שהמון משתמשים אוהבים לשמוע שירים דרך הדיסקורד מה שללא ספק הפך את הבוטים לחלק גדול מהדיסקורד, וקשה לדמיין את הדיסקורד ללא הבוטים. למי שדואג מכך שאין בוטים של מוזיקה בכלל, כרגע קיימים עוד מספר בוטים שלא נסגרו (לדוגמא הבוט "Hydra"), אז כרגע עוד תוכלו להינות עם מספר בוטים שקיימים, תנצלו את הרגעים האחרונים איתם כי כנראה שבקרוב כמו שצוין שום בוט לא ישאר עקב הפרת חוקים של Google. 

    Vaknin

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...