עבור לתוכן
  • חדשות

    היוזמה שבאה לשנות את התדמית של "Valorant"

    קצה של תקווה? או הבטחות שווא? Riot Games מתכננת לשנות את התדמית של Valorant

    השבוע הוכרזה תכנית שכוללת שתי יוזמות. המטרה של התכנית היא לשנות את התדמית של "Valorant" ממשחק של גברים בלבד למשחק פתוח לכלל המינים. היוזמה הראשונה היא לקיים טורנירים אזוריים "מהשורה הראשונה" שיתקיימו השנה. הטורניר הראשון יתקיים בצפון אמריקה לקראת החודש הבא ולא יביא משהו חדש שאנחנו לא מכירים מתחרויות קודמות.

    "VCT Game Changers Academy" היא היוזמה השנייה והחשובה מבין השתיים, מתמקדת בטיפוח כישרונות חדשים. האקדמיה תארח טורנירים חודשיים, מה שמקנה לשחקנים הזדמנויות רבות יותר להתחרות ברמות שנחשבות חובבניות. אירועי האקדמיה יתקיימו בשותפות עם "Galorants" (אחת הקהילות הגדולות ב־Valorant). הארגון "Galorants" עזר כבר בעבר בארגון הטורניר "Summer Showdown" שמתמקד בעיקר בנשים. 
     

    תחרויות שמתמקדות בנשים אינן תופעה חדשה, מכיוון שהעולם הגיימינג עדיין נשלט בעיקר על ידי הגברים במשחקים הגדולים והמוכרים ביותר. אבל כמשחק חדש יחסית, שהושק בשנה שעברה, "Valorant" נחשב כמשחק שמשלב את שני המינים.

     

    "התחרות במשחקים כאישה יכולה להיות משימה מרתיעה, ולעתים קרובות מביאה לאי שיוויון תחרותי" אמרה בהצהרה המפיקה הראשית "Anna Donlon".

    "בעוד אנו מתמודדים עם אתגר זה במשחק, עם שיפורים בצ'אט, תקשורת קולית והפחתת באגים, אנו רואים גם אפשרות לנקוט צעד נוסף עם Esports." משחקים תחרותיים יכולים לעתים קרובות להרגיש עוינים ביותר אם אינך זכר. המפיקה הבכירה של המשחק דיברה בעבר על האופן שבו היא הפסיקה לשחק לבדה כדי למנוע הטרדות,  בעוד שסקר קהילת "League Of Legends" מצא ששליש מהנשים הנשואות דיווחו כי הוטרדו מינית על ידי שחקנים אחרים, בקטע הזה Valorant אינו יוצא מן הכלל. הטרדה היא חלק מהסיבה לכך שמעט נשים טורחות לעסוק בנושא, מה שגורם לאנשים לחשוב מחשבה שגויה שהן פשוט לא כל כך טובות במשחקים מסוג זה. 
     

    אני חושבת שזה צעד חשוב מצד Valorant, בתור גיימרית שחווה דברים כאלו ביום יום היוזמות נותנות לי קצה של תקווה שאולי המצב שאנחנו נמצאים בו כרגע ישתנה.

     

    alex_c

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...