עבור לתוכן
  • חדשות

    היוצר של Dishonored ו־Prey עובד על משחק חדש

    משחק סודי בפיתוח מהיוצר של Dishonored ו־Prey

    הבמאי של Arkane Austin הארווי סמית', אישר שהוא עובד על משחק, ללא הכרזה לצד מפתחי Dishonored ו־Prey ומתכנתים מ־Arkane Austin.

    בראיון לאתר הספרדי "ונדאל" סמית' הזכיר שהוא חזר לArkane Austin לאחר תקופה של ארבע שנים של ארקיין ליון עבור Dishonored 2. כשנשאל אותו אם זה אומר שהוא לא יעבוד על שחרורו הקרוב דת'לופ, אמר סמית' שזה לא, אך במקום זה "על משהו אחר, אשר עבד עם החבר'ה שהכינו את Dishonored ו־Prey." סמית 'לא אמר הרבה יותר מזה, ולא נתן שום פרטים על הפרויקט הזה. זה יכול להיות פרק חדש בזיכיון Dishonored או Prey, ואפילו יכול להיות שזה משהו אחר לגמרי.

     

    ארקיין רשם משרות כבר בספטמבר עבור 'Sim Immersive' חדש מ-AAA, שככל הנראה אותו הכותרת אליה מתייחס סמית'. סמית' גם הציע הצצה קטנה לרכישת מיקרוסופט לאחרונה שקנתה את בת'סדה - הכוללת את אולפני ארקיין בתוכה. הוא לא הביא המון פרטים, אך אמר "עד כה לא חל שום שינוי בארקנה." סמית' שיבח גם את השותפות ואמר כי "יהיה מאוד מאוד קשה למצוא שותף טוב יותר עבור בת'סדה מאשר מיקרוסופט. הם מתאימים לחלוטין." אנחנו יכולים לצפות להרבה מאוד, אבל נראה שיקח זמן עד שהפיתוח יסתיים. אולי נשמע מהיוצר שוב בשנת 2022. 

    מה אתם חושבים? יש לכם רעיונות לשם המשחק, או מה שיהיה בו? כתבו לנו בתגובות!!

    JudgeErUP

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...