עבור לתוכן
  • חדשות

    הלהיט החדש "Valheim" שובר שיאים!

    המשחק החדש "Valheim" מקבל אהדה מטורפת ומגיע למקום השני במשחקים הכי מובילים בסטים!

    המון שחקני מחשב אובססיביים למשחק "Valheim". כבר ב־10 בפברואר, שמונה ימים בלבד לאחר ההשקה, הודיעו מפתחי "Valheim" כי החברה מכרה 2 מיליון עותקים. חמישה ימים לאחר מכן המשחק הספיק להגיע כבר ל־2 מיליון מכירות. זה היה המשחק השני הכי פופולרי בסטים בנקודה מסוימת אבל הרבה מאחורי "Counter-Strike: Global Offensive" שיושב בנוחות במקום הראשון. המשחק כבר נמצא בטבלת 10 המשחקים של סטים כרגע עם מעל 200,000 שחקנים בימים הראשונים ליציאת המשחק, הוא הספיק כבר להעיף את "Grand Theft Auto V" למקום ה6. המשחק הוביל במהלך מכירת השנה החדשה של Steam של למרות שלא היה למשחק שום הנחה. נכון ל־2\19 הוא נמצא במקום הרביעי ברשימה.image.png.7c7841597fd7b9a3a5f3ba7062b11649.png

    "Valheim" הוא משחק הישרדותי, המשחק עוסק בוויקינגים בחיים שלאחר המוות, משתמש בגרפיקה תלת ממדית מסוגננת עם נקודת מבט מגוף שלישי ומערכת לחימה בהשראת משחקי פעולה. המשחק הוא חלק מז'אנר שדורש סבלנות והתמדה. שיטת המשחק מבוססת על משחקי הישרדות בהם אתה נוהג לקצור, לחתוך, לחפור, לצוד לקלף, ואז לבנות כלים טובים יותר לעשות את כל התהליך בצורה יעילה יותר בכל פעם. לעומת משחקים אחרים יש למשחק קלפים חדשים לשלוף, שם בניית מבצרים וספינות בקלילות ובמהירות, לצוד אלים נחותים לכיף, מפה ענקית ומרווחת מלאה בנוף אידילי, מוסיקה מקסימה, נגיעה של מסתורין, וכמה אויבים שיגרמו לכם לקבל זיכרונות של חוויות מ־"Souls Dark". הגרפיקה של המשחק אולי נראית משעממת בהתחלה אבל לאחר כמה זמן שתשחקו היא תראה הרבה יותר טוב. 
     

    המשחק נגיש להפליא וקל ללמידה, הוא יכול להתאים גם לכאלה שלא מתחברים כל כך למשחקי הישרדות. המשחק לא דורש הרבה חשיבה כמו שאר המשחקים, לא צריך להשקיע שנה בחטיבת עצים כדי לבנות כמה כלים בסיסיים, אין צורך לרכוש Blueprints (שרטוטים נפתחים ברגע שאתה מוצא חומרים חדשים), ולא צריך לתכנן בקפידה איך שהבית ייראה לפני שמתחילים לבנות. אתם יכולים להרוס בכל רגע נתון חלק ממבנה והחומרים יחזרו אליכם בין רגע. למעשה, הבנייה מהירה מספיק כדי שיהיה אפשר לבנות בסיסי הפעלה קדימה זמניים לפני שעוזבים לאזור חדש אפשר לבנות במהירות מבצר כמו המבצר שלמטה שלקח פחות מ־5 דקות לבניה.
    image.png.4b8b4609d91f093549940c26614735c9.png

    בנוסף למשחק יש אופציה של PvP. אפשר כבר להבין שPvP הוא בהחלט לא המרכז של המשחק, אלא חלק קטן ממנו PvP מושבת כברירת מחדל ב־"Valheim" לכן לא משנה כמה תניפו חרב לעבר שחקן אחר, לא ייגרם נזק. זאת אחת מהאופציות שהמשחק מציע, על מנת לשנות את האופציה עברו אל מסך המלאי. בפינה השמאלית העליונה מתחת לשם הדמות ארבעה סמלים: עורב, סמל וולקני, גביע ושתי חרבות אנכיות. לחצו על שתי החרבות והPvP יחל לעבוד. יש ליצור שרת PvP, יצירת שרת PvP ב־Valheim היא דבר די קל לעשיה. בעת הפעלת המשחק בחרו אפשרות ליצור הפעלת משחק מבוססת p2p אתם יכולים לבחור להיות פרטי או ציבורי. אם בחרתם בציבורי, כל אחד יכול לקפוץ ולשחק, השרתים מוגבלים בעשרה שחקנים. 

    כרגע, קהילת שחקני המחשב מעדיפה משחקי הישרדות אחרים בגלל חוסר הרצון של השחקנים לעבור למשחק אחר ולהתחיל הכל מאפס, אבל בהחלט יש לשחקנים סיבות מספיק טובות כדי לעבור למשחק הזה אז אפשר להניח שזה רק עניין של זמן. אין לדעת כמה זמן השחקים ימשיכו להתלהב מהמשחק יכול להיות שההתלהבות תישאר או שהמשחק יגמור כמו "Among Us" שמושך כרגע רק עשירית ממספר השחקנים הגבוה ביותר שלו מהמחשב בספטמבר האחרון (אם כי הוא עדיין פופולרי מאוד במובייל). אבל אפשר להניח שהמשחק יישאר פופולרי לכמה חודשים. אם ל־"Valheim" אכן יש כוח להישאר, צפו לשמוע את שם המשחק הזה עוד הרבה פעמים בחודשים הבאים. 

    alex_c

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...