עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחקים הנשכחים משנת 2021

    היכונו להפתעה ישנה חדשה

    ישנם לא מעט משחקים אשר נבלעו בעולם הגיימינג ונשכחו משנת 2021, אבל לפני שנדבר על המשחקים הללו, נזכר מעט בשנת 2021. השנה 2021 הייתה מוקפת בהוצאות גדולות לאור כמו Halo: Infinite ו-Battlefield 2042 ובנוסף התווספו לה עדכונים חדשים כמו לדוגמא Call of Duty: Warzone Pacific.
    ובכן, זהו זמן לא רע להביט לאחור על גל המשחקים הענק שיצאו מוקדם יותר השנה, בואו נזכר בהצלחות של השנה שעברה כמו Valheim ,Hitman 3 ,Forza Horizon 5 Chivalry, Back for Blood, Deathloop ועוד הרבה משחקים אחרים. אף על פי העיכובים הרבים בהוצאות המשחקים בשנת 2021, השנה הייתה שנה יחסית מדהימה בשביל הוצאת משחקים. במהלך השנה יצאו הרבה משחקים ואין לנו מספיק מקום בראש בשביל לזכור את כולם, אז הנה הרגע להזכיר לכם כמה ממשחקי שנת 2021 שאולי שכחתם מהם.

    image.png.14495baa273bd43fa8f1be977aa2cb20.png
     

    המשחק The Medium יצא בתאריך 28.1.2021 ונחשב כמשחק אימה אשר מורכב מכתיבה ומשחק מקצועיים ביותר שלא נראו כבר הרבה שנים, יש בו גיבורים מורכבים, מפלצות והרבה נושאים מיוחדים שונים. המשחק The Medium, הוא משחק המסופר בגוף שלישי וכל מי שמחבב אימה מומלץ מאוד לשחק בו, הוא פותח ופורסם על ידי חברת פיתוח משחקי הווידאו Bloober Team.  חברת הפיתוח Bloober Team, השקיעה במשחק הזה הכי הרבה מאמץ עד כה. משחק הווידאו The Medium הוא משחק אימה פסיכולוגי, המשחק מתרחש בפולין של שנות התשעים ובו בחורה צעירה בשם "Marianne" גדלה אצל אביה המאמץ ששמו הוא- "Jack". בבעלותה של "Marianne" כח מיוחד, היא חיה בעולם הרוחות ובמקביל בעולם האמיתי. במהלך המשחק, "Marianne" מקבלת שיחת טלפון מאדם מסתורי ובה הוא מספר לה שהוא יודע מי היא ומה הן יכולותיה המיוחדים והוא מציע לה להיפגש עמו באתר נופש ששמו הוא- "Niwa", לאחר שהיא מגיעה לשם, היא מגלה בו תגליות חדשות אשר בגללן היא מתחילה להתמודד עם כל מיני מכשולים, רוחות, ואויבים שונים.

    image.png.bdc6a8235d108c08da0d2ab09ee95836.png

     

    המשחק Balan Wonderworld יצא בתאריך 23.3.2021 ונחשב כאחד המשחקים המוזרים ביותר שיצאו מחברת פרסום מפורסמת מאז המון זמן. תוכלו לשחק בפלטפורמת 3D, במשחק מעורבים שני אנשים בעלי שמות גדולים ומוכרים בתעשייה- הבוס לשעבר של הצוות של סוניק "Yuji Naka" ומעצב דמויותיו של סוניק "Naoto Ohshima".
    ישנה התרגשות רבה, מפני ש "Yuji Naka" יצר פלטפורמת תלת-ממד בתקציב רב, זוהי השקעה נדירה בימינו ולא רואים השקעות בסגנון מלבד במשחק מריו, היו ציפיות והתרגשויות רבות עבור המשחק, כאשר הדגימו את המשחק לקהל הרחב, בהדגמה חשפו ערכת שליטה בלחצן אחד אשר הטריפה את השחקנים.

    המשחק מלא בכמה ריקודים מביכים ורעיונות מוזרים אחרים שלא כל כך משתלם לקנות אותם (במידה ורוצים לקנות את הכל זה יעלה סך הכל 60$) ובגלל זה זיכו את המשחק Balan Wonderworld בדירוג מבקרים ממוצע של 50. במשחק Balan Wonderworld השחקן מגלם ילד/ילדה שיום אחד פוגש בתוך מקום מסתורי, אדם מסתורי שראשו עשוי מגבעת לבנה ששמו לפי טענתו הוא "Balan", מיד לאחר שהוא מילמל בשפה לא ברורה כמה דברים, השחקן נשאב פתאום אל תוך עולם המשחק, כאשר אנחנו לא מקבלים שום הסבר למה אנחנו צריכים לעשות או לסיבה שבגללה הגענו לאותו העולם. לפי טענתם של שחקנים אשר שיחקו במשחק, השלבים של המשחק פחות לטעמם ואין בהם עומק רב ובנוסף, הגרפיקה של המשחק לא עוזרת כלל אלא רק מורידה מאיכותו של המשחק. במידה ואתם אכן זוכרים את המשחק, אז זה כנראה בגלל שצפיתם בסרטון יוטיוב על כמה לא מוצלח הוא היה. היוצר "Yuji Naka" עזב את החברה Square Enix שבועות ספורים לאחר שחרור המשחק ואמר שהוא עשוי לפרוש.


     

    Angel.

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...