עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחקים שנשכחו משנת 2021

    המשחקים שנשכחו מזיכרונכם משנת 2021

    עם מבול המשחקים שיצאו בשנה שעברה לא הצלחתם לזכור את כולם, אז הנה תזכורת קטנה על שני משחקים משנת "2021" שכנראה שכחתם.

    המשחק Outriders יצא בתאריך 1.4.2021, ניתן לשחק בו בפלטפורמות הבאות: Microsoft Windows, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X.
    המשחק Outriders  הוא משחק אשר מעולם לא תוכנן להיות משחק שנמשך לאורך זמן רב, ונמצא בשימוש לנצח אשר אמור להכיל עדכונים עונתיים. המשחק זכה לפופולריות בעיקר באפריל, בגלל שהמחצית הראשונה של שנת 2021 הייתה יבשה מבחינת משחקים שאינם משחקים עצמאיים. לקמפיין של המשחק היו skyboxes יפות ובגלל זה זאת אכזבה עוד יותר גדולה שכל רמה במשחק היא סדרה של מסדרונות צרים. בנוסף, למשחק ישנם רובים מיוחדים, אבל האופציה להשיג את רובם מתאפשרת רק לאחר ששיחקת ב-90% משלבי המשחק.
    עלילת המשחק Outriders מתרחשת כאשר כדור הארץ על סף השמדה, היא עוקבת אחר גיבור ללא שם, אשר משתייך לקבוצת חיילי עלית הנקראים- Outriders. מטרתם של חיילי ה Outriders, היא להיות המונחתים הראשונים על כוכב הלכת Enoch- המשמש כבית החדש של האנושות. המשחק מתחיל בהגעת החיילים הראשונים אל קרקעת הכוכב החדש ולמעשה, סופת ענק בשם The Anomaly הרגה את מרבית חיילי ה-Outriders והרסה את כל הציוד המתקדם שהגיע ביחד עם המתיישבים החדשים.
    המשחק Outriders מרגיש כמו משחק שנלקח משנת 2006, המון מאמינים שהוא מבוסס על משחק המדע הבדיוני- Gears of War (משחק אשר שוחרר בשנת 2006). המשחק היה מיועד להצליח לטווח יחסית ארוך, אבל בעת ההשקה היו בעיות ובאגים רבים אשר הפחיתו את העניין במשחק מהר יותר ממה ש- People Can Fly (חברה לפיתוח משחקי וידאו אשר הפיקה את המשחק) קיוו.

    image.thumb.png.10b35ddd24d8c5dcfddb90dc06b203de.png


    המשחק Cozy Grove יצא בתאריך 27.4.2021 וניתן לשחק בו בפלטפורמות הבאות: Apple Arcade, Nintendo Switch, Xbox, Playstation, and PC.
    המשחק Cozy Grove הוא משחק אשר עוסק בהדמיה של החיים בצורה עדינה ומקסימה והוא לגמרי שווה את זמנכם. הוא מותאם לזמן משחק הלוקח רק שעה או שעתיים מהיום, כך שהוא לא ייקח את כל הזמן שלכם. המשחק Cozy Grove הוא משחק קמפינג, בו אתם משחקים כחניכים על אי מלא ברוחות רפאים של חיות ידידותיות כמו למשל דובים או שועלים. במהלך המשחק אתם תשוטטו ביער של האי בשביל לצפות ברוחות ובדרך אתם תמצאו סודות נסתרים חדשים ותעזרו להרגיע את רוחות הרפאים המקומיות, במהלך המשחק אתם עוזרים להם עם משימות ומטלות שונות ובדרך תגלו את סיפוריהם המעניינים.
    ישנו סגנון אומנותי מקסים במשחק ומספיק משימות, ומשימות צדדיות אשר יוכלו להעסיקכם במשך חודשים, אלה בעצם הפעלות יומיות קטנות. בהחלט חבל, שבגלל ערימת המשחקים שהגיעה השנה המשחק הזה נשכח.

    image.thumb.png.e7d9f0245f469303df597ade7095fe5f.png

     

    Angel.

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...