עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחק Dying Light 2 Stay Human מפתיע ובגדול!

    כל מה שאתם צריכים לדעת על Dying Light 2 Stay Human

    המשחק Dying Light 2 Stay Human יוצא בתאריך 02/04/22, במחיר ₪249 והולך להיות זמין בפלטפורמות-Xbox/PlayStation/Windows(PC).
    התפרצות הנגיף קרתה לפני כעשרים שנה בעיר Harran וגבה את חייהם של רבים, אבל אתם נודדים ממקום מקום, ומנסים לשנות את גורלה של העיר, ולהחזיר אותה כפי שהייתה פעם, אבל עם כל הכוח שלכם יהיו דברים שיעצרו אתכם בדרך. למשל זיכרונות שאתה לא יכול לפענח, או לא לדעת את האמת בכל הסיפור, להיכנס למצב לחימה, או להכיר חברים חדשים.
     


    כמובן שבכל פעם שתפגשו אויבים, אתם יכולים לחקור את הסודות האפלים שלהם. והפעם בשונה מהמשחק הקודם המשחק Dying Light 2 Stay Human  בסגנון עולם פתוח.
    תוך כדי שאתם חוקרים סודות אפלים, אתם תגלו שבילים המובילים אתכם לחיים שונים בתוך העיר ויצורים חדשים ומגוונים. החברים הכי טובים שלך הם יהיו כישורי הפארקור, מלכודות וכלי נשק יצירתיים ומגוונים, והכי חשוב הגיון. ברגע שהשמש שוקעת, מפלצות מתחילות בציד אכזרי, ומשאירות את המאורות שלהן חופשיות לחקירה.

    image.thumb.png.f5402ebc43f012d0bd10a187cfe8253c.png
     

    והפעם ב-Dying Light 2, יהיה ניתן לכבוש כמו מגדלי מים ותחנות חשמל וזה מה שישפר את כישורי הפארקור שלכם, אבל עדיין בכל תחנת חשמל תצטרכו להרוג כמות מכובדת של זומבים בשביל לכבוש אותה עד הסוף. פארקור זה לא הדבר היחיד שיציל אתכם, יש אספקה קבועה של כלי נשק חדים וחלודים שיעזרו לכם, במידה ותעשו משימות תקבלו דברים שיעזרו לכם במשחק, למשל כלי ניווט, מצנח ועוד. פארקור תוך כדי פאניקה זה המבחן האמיתי.
     

    ArieLGN

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...