עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחק Forspoken מפתיע ובגדול!

    כל מה שאתם צריכים לדעת על המשחק Forspoken

     המשחק Forspoken אמור לצאת בתאריך 24.5.2022 ומחיר המשחק עולה על סך ₪319.00, וזמין להורדה בפלטפורמות - Steam/Epic Games וגם ב- Xbox/PlayStation.
    המשחק מתחיל עם דמות ממין נקבה בשם "פרי" אשר נלקחה מניו יורק אל "Athia" ועל היד של פרי יש צמיד שבעזרתו היא יכולה ליצור כישופים רבים אשר יעזרו לה לחזור לבית, אבל ככל שהיא מסתובבת בארץ "Athia" היא מגלה דברים חדשים על המקום. ואחד הדברים הכי חשובים שהיא מגלה זה שהיום מי ששולט בעיר הם מכונים "טנטאסים", הם השמידו דברים רבים בתוך העיר, כגון - מבני אדם למפלצות, מכשפות, מנופים יפים לאזורים מסוכנים וכ"ו.
     


    אבל עם כל מה שפרי גילתה שקורה בעיר, היא לא מוותרת, היא רוצה לעזור לאזרחים האחרונים שעדיין חיים בעיר, ולהחזיר את "Athia" למדינה שהיא הייתה פעם. אבל בשביל להגיע ללב השחיתות היא תצטרך להילחם עם מפלצות, מכשפות וטנטות העוצמתיות, וזה לא רק למה שהיא תצפה, פרי גם תגלה במסע הזה סודות חשובים ומדאיגים. אז המטרה שלכם היא להחזיר את פרי לארץ שלה, ולגלות את הסוד הגדול של "Athia"
    המפה הולכת להיות בסגנון עולם פתוח ואכזרי, והיכולות הייחודיות של פרי היא לחצות את העולם בצורה זורמת בקלות, פארקור זה חלק שיעזור לכם להתקדם בקלות עם המפלצות, ולנסות להציל את האזרחים האחרונים שבעיר. הצמיד של פרי יעזור לכם לחצות נופים במהירות ולהילחם נגד יצורים ענקיים ומגוונים, ובסופו של דבר, פרי יכולה להחזיר את העיר "Athia"  למה שהייתה פעם.
     

    ArieLGN

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...