עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחק Halo משתדרג לסדרה

    התכוננו להפתעה

    סדרת המשחקים הגדולה Halo הולכת להשתדרג לסדרת טלוויזיה שתפוצץ את מערייצי Halo. המשחק הראשון לסדרת המשחקים Halo  עלה לכותרות בתאריך 15 בנובמבר 2001 מבית "Bungie", "Ensemble Studios", "Robot Entertainment", "Xbox Game Studios". מדובר בסדרת משחקים שכיום רוב הגיימרים הוותיקים מכירים, סדרת המשחקים הזו מאוד מצליחה והרבה גיימרים ברחבי העולם משחקים בה. המשחקים יצאו לפלטפורמות, Xbox ,Xbox 360, Xbox One, Xbox Series X/S, PC. סדרת המשחקים Halo זוכה לביקורות רבות בקרב השחקנים הוותיקים. בסדרת המשחקים Halo נכון לשנת 2015,  נמכרו יותר מ- 65 מיליון עותקים ונכון לשנת 2021 הנתון עלה ל-81 מיליון עותקים. סדרת המשחקים הזו זכתה להוקרה רבה בקרב שחקני המשחק. הסדרת משחקים הזו מאוד פופולארית גם כיום נכון לשנת (2022). הסדרה Halo The Series, הולכת לצאת בתאריך 24 במרץ 2022 ותוכלו לצפות בה בפלטפורמת "+Paramount". מדובר על סדרה עם הרבה הרפתקאות ואדרנלין שתסחוף אתכם לעולם המיוחד של Halo The Series ומדובר בסדרה שהולכת לפוצץ את מערייצי Halo. הסדרה Halo The series, היא סדרה מז'אנר המדע בדיוני ואקשן.
    הטריילר מראה וחושף בצורה טובה את עלילת הסדרה מה שלא נתנו כמידע.
     


    הסדרה Halo The Series יצאה מבית "343 Industries" "Amblin Entertainment" הנוצרה על ידי "סטיבן ספילברג". סטיבן ספילברג הוא במאי, תסריטאי ומפיק טלוויזיה וקולנוע יהודי-אמריקאי, סטיבן ספילברג יצר הרבה סרטיי קולנוע והרבה תכניות טלוויזיה,  הוא יצר המון סרטים מפורסמים כגון: "פארק היורה", "בחזרה לעתיד", "אי. טי." וכו'.
     יש שתיי דמויות מרכזיות בסדרה זו, שתפקידם בסדרה מאוד מעניינת ומגוונת. השחקנית "Natacsha Mcelhone" מגלמת את הדמות של "DR Katrin" תפקידה בסדרה הוא מדענית מטעם האו"ם, ויוצרת פרויקט ספרטאן II. 
    השחקן "Pablo Cshreiber" מגלם את הדמות של מאסטר צ'יף הקצין ג'ון-117, תפקידו בסדרה הוא חייל עם חליפת רובוט המכונה "ספרטני" שם זה ניתן לו כי ביקום של היילו הספרטנים הם בעצם ילדים שבדומה לילדים בעיר היוונית העתיקה ספרטה, הם נלקחים מהמשפחה שלהם ומאומנים מילדות ללחימה.

    Orh1212

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...