עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחק Legend of Zelda מגיע עם קונסולה חדשה ומיוחדת

    האם אחרי הרבה זמן Nintendo תפתיע אותנו?

    הקונסולה החדשה מבית "Nintendo" עומד לצאת לשוק ב-12.11.2021, הקונסולה החדשה מגיעה עם 3 משחקים בנויים מסדרת "The Legend of Zelda" והמשחק המקורי. הקונסולה החדשה מגיעה במחיר מוזל בהמון ביחס לקונסולות אחרות מבית "Nintendo", המשחקים החדשים מקבלים איכות ישנה ומעוצבות בסגנון רטרו שהיה קיים פעם במשחקים ישנים.

    בנוסף לקונסולה, יצאה בתאריך ה-13.11.2020 קונסולה דומה שעליה מבוססת הקונסולה החדשה. הקונסולה החדשה בנויה על הקונסולה הישנה "Game & Watch: Super Mario Bros" שבנויה גם בעיצוב רטרו.

    הקונסולה יוצאת לרגל 35 שנה למשחק "The Legend of Zelda", הקונסולה תכיל 3 משחקים הבנויים בתוכה. העיצוב של המשחקים הוא עיצוב "Old School" מכיוון שחברת "Nintendo" רוצים להדגיש את הוצאת הקונסולה לרגל 35 שנה למשחק הראשון של "Zelda". המשחקים הבאים עם הקונסולה הם משחקים ישנים עם איכות גרפיקה ישנה, המזכירה גרפיקה הנפוצה במשחקים הישנים בסדרה. כל המשחקים מבוססים על הסיפור של זלדה המקורי ("The legends of Zelda") שמתפתח בצורות שונות ומגוונות. לדוגמה, במשחק "Zelda II: The Adventure of Link" המשחק מתחיל כמה שנים לאחר מותו של "Ganon" וחילוץ הנסיכה "Zelda". הסיפור "Zelda II: The Adventure of Link" הוא פרק המשך של "Zelda I: The Adventure of Link", והמשחק הראשון בגרסה הוא ההמשך של הסיפור המקורי של "The legends of Zelda".

    itamar12343

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...