עבור לתוכן
  • חדשות

    הסיבה ש־"Dell" סיימה את השותפות עם "Riot"

    מדוע מערכת היחסים של Riot Games ו־Alienware נגמרה?

    מדו"ח "Dot Esports" אפשר היה להבין כי יצרנית חומרת המחשבים "Dell" סיימה את שיתוף הפעולה בתחום הספורט עם "Riot" כמעט לפני שנה בשל טענות להטרדות מיניות שהועלו מוקדם יותר השנה נגד מנכ"ל "Riot" ניקולו לורן.
     

    השותפות הייתה אמורה להסתיים במקור בינואר 2022, על פי מקורות האתר, אך על פי הדיווחים, ל־Dell לא נוח מהדימוי הציבורי של Riot, שנמצא בביקורת הולכת וגוברת בעקבות דו"ח "Kotaku" ב־2018 על "תרבות הסקסיזם" באולפן. "Alienware הייתה שותפה חשובה לריוט מאז ינואר 2019", אמרה חברת Riot Games בהודעת "Dot Esports". "איננו יכולים להתייחס להסכם שלנו עימם בשלב זה עקב דברים שנמצאים מאחורי הקלעים. ככל שאנו ממשיכים בדיונים איתם, הסרנו את המיתוג שלהם משידורינו. ”חברת "Alienware" שבבעלות "Dell" קיבלה את ההחלטה להפסיק את העסקה לאחר ש־"Riot" ומנכ"ל החברה הואשמו בהטרדה מינית ובהפליה מגדרית בתביעה אזרחית על ידי עוזר ההנהלה לשעבר שרון אודונל.
     

    בדצמבר 2018 השהה "Riot" את מנהל התפקיד הראשי סקוט גלב לאחר שדיווח התווה את האשמות על התנהגות בלתי הולמת, כולל פגיעה בעובדים גברים ובאיבר המין שלהם כבדיחה. בהצהרה שפורסמה לאחר הדיווח ההוא, "Riot" מסרה בתגובה כי סקוט יושעה לתקופה ללא תשלום ויעבור הכשרה נוספת לפני שיחזור לחברה. החל ממרץ, סקוט החל לשמש שוב כמנהל סמכויות של "Riot".
    image.png.799a3e7b543c8912a83fe790ea8db8d3.png

    בקיץ האחרון נקלעה "Riot" למשבר יחסי ציבור נוסף על רקע הקיום של "League of Legends European Championship" בעיר "NEOM" שנמצאת בסעודיה. פרשני ריוט עצמם מתחו ביקורת על הקיום של הליגה שם בגלל היחס שלהם לקהילת ה־LGBTQ+, כפי שתואר בדו"ח ב־"The Guardian". העסקה עוררה ביקורת גם בגלל תפקידה של מדינת סעודיה ברצח פוסט ג'מאל חשוגי (דו"ח מודיעין אמריקני פורסם בפברואר וקשר ישירות את נסיך הכתר מוחמד בן סלמאן לרצח חשוגי). "Riot" סיימה את שיתוף הפעולה שלה עם "NEOM" ימים ספורים לאחר שהוכרזה בעקבות המחלוקת הציבורית.
     

     אפשר להגיד בלב שלם שאם "Riot" לא יתאפסו על עצמם ויחזרו "לדרך הישר" הם יכולים להגיד שלום לתמיכה של חברות מהצד בשל היחסי האנוש הזוועתיים שהחברה מציגה.

     

    alex_c

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...