עבור לתוכן
  • חדשות

    זיכרונות צפים מחדש: Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered

    לאחר הרבה ניסיונות כושלים של Activision לשמור על המשחק כהפתעה, המשחק Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered הוכרז

    המשחק Call of Duty: Modern Warfare 2 תמיד מעלה בי זכרונות, אם מדובר בבגידות, בהתחברות לדמויות או בדברים המטורפים שעברו שם. לאחר שבשנת 2016 החליטו לעשות את Modern Warfare Remastered, זה היה רק עניין של זמן עד ש־Modern Warfare 2 Remastered יצא. כמו כן, בשינוי הגרפיקה נוספו טקסטורות משופרות עם "שיפוצים" לאנימציה ולאודיו – רזולוציית 4K נוספה ותמיכה ב־HDR בקונסולות, והוספת פריימים מיוחדים. Activision הוסיפה כי כל הקמפיין (הסיפור) קיבל את השיפור ולא רק חלקים ממנו, כולל את החלק של "No Russian" שלפי דעתי הוא החלק היותר טוב במשחק מכיוון שמדובר ברצח של יותר מכ־200 אנשים, כאילו הם "כלום". מדובר בחלק מלא בפרטים, מה שהפך את השינוי שלו ליותר קשה מאחרים. מה שכן, השינוי לא חל על ה־Multiplayer או על ה־Spec Ops Missions, דבר שמבאס בעיניי, אך זה לפחות משהו.

     

    (טריילר למשחק Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered)

     

    לכל מי שהזמין את המשחק ב"Pre-Purchase" יוכל לקבל את החבילה "Underwater Demo Team Classic Ghost Bundle". בנוסף לכך, יהיה ניתן לקבל UDT Ghost Skin ו־Weapon Blueprints, ויהיה ניתן להשתמש בפריטים גם ב־Modern Warfare ו־Warzone. גרסת המחשב וגרסת האקס בוקס של Modern Warfare 2 Remastered ישתחררו ב־30 באפריל, והן יהיו זמינות ב־Battle.net. את המשחק יהיה ניתן לרכוש ב"Pre-Purchase" עד ל־30 באפריל פה. אם המשחק לא היה יוצא לפני 11 שנים, כנראה שכבר היה לנו קצת רקע על המשחק, אך הוא  משחק שהרבה מאיתנו גדל עליו, ולכן

    אני לא מתכוון לתת פה הרבה מידע לגבי המשחק עצמו, חוץ מהעובדה שהוא עולה כעת כ־25 יורו בהזמנה מוקדמת. 


    image.png.36f910849c6d5c62d03dd0685b0dc6f7.png

     

    לפי דעתי, המשחק הוא בין משחקי Call of Duty הטובים ביותר שיצאו אם לא הטוב ביותר. המשחק הזה ליווה אותי בכל הילדות שלי, גם אם שיחקתי בו 4 שנים אחרי שהוא יצא. המשחק מלווה בסצנות קורעות לב, בגידות והצלחות מסחררות. במשחק אנחנו נקשר לדמויות בצורה שלא נקשרנו לבני אדם. בנוסף, המשחק הזה ייקח אותנו למקומות מאוד נמוכים ויעלה אותנו עד לפסגה, והוא מלא ברגשות וזכרונות שאי אפשר לשכוח.

    מה אתם חושבים על המשחק? האם תקנו את המשחק?
    כתבנו לנו בתגובות!

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...