עבור לתוכן
  • חדשות

    חברת "Amazon" מפסיקה לעבוד על גרסה מרובת משתתפים למשחק "The Lord of The Rings"

    עוד משחק מעולה שלא יראה אור יום.

    בספטמבר 2018, חברת "Amazon Game Studios" הכריזה שהיא מתחילה לעבוד על משחק מרובה משתתפים המבוסס על סדרת הסרטים האהובה, "The Lord of The Rings". לפי פרסומי החברה, המשחק היה אמור להיכנס תחת קטגוריית "Massively Multiplayer Online" (משחק רשת מרובה משתתפים), ז'אנר המאפשר לשחקנים להתחרות אחד בשני, או לקחת חלק בשיתוף פעולה, בקנה מידה גדול. ז'אנר שעד כה עדיין לא הופיע במשחק המבוסס על סדרת הסרטים "The Lord of The Rings". ולכן עצם העובדה שאמזון ביטלה את העבודה על משחק זה לאחר 3 שנים של עבודה, סקרנה גיימרים ואנשי טכנולוגיה מרחבי העולם.

    לפי הדובר של חברת "Amazon Game Studios", הסיבה שהחברה הפסיקה לעבוד על המשחק נטועה במחלוקת עם חברת בת של חברת "Tencent", שהשתתפה ביחד עם "Amazon game studios" בתכנות המשחק, והקמתו לחיים. ולכן כאשר נוצרו מחלוקות בין 2 החברות המרכזיות שעסקו בתהליך בניית המשחק, תהליך בניית המשחק נאלץ להיעצר לחלוטין. מה שגרם לחברת "Amazon game studios", להכריז על עצירת העבודה על המשחק, בעתיד הנראה לעין.
    image.png.d04a7a6f5289974a39d8d851858387b5.png

    ביטול של משחק זה היא ללא ספק מכה גדולה בשביל חברת "Amazon Game Studios", החיסלה להם את ההזדמנות ליצור משחק שאולי לשם שינוי היה מצליח, וככל הנראה היה מסובב חלק נכבד של ראשים בעולם הגיימינג, עם עלילתו היצירתית והמסקרנת. למרות שבשלב זה, אפילו לאחר 3 שנים של עבודה, ניתן היה לצפות בצורה מסויימת את הצטרפותו של כותר זה לרשימה (הארוכה באופן מפתיע) של כישלונות החברה, ומשחקי החברה שלא ראו את אור היום. 

    מה אתם חושבים? כתבו לנו בתגובות!!

     

    Time

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים: אין דבר העומד בפני הרצון, אבל אם יש רצון וזה לא עומד ?

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...