עבור לתוכן
  • חדשות

    חברת "Oculus" הכריזה על אירוע מפתיע במיוחד!

    האירוע החדש שהוכרז וכנראה יביא איתו את הקדמה הבאה למציאות המדומה!

    אני מניח שרובכם, מכירים את יצרנית משקפי המציאות המדומה אוקולוס, אך למי שלא מכיר אוקולוס היא חברה בבעלות של Facebook, החברה מייצרת משקפי מציאות מדומה, ביניהם 1 Oculus Quest ו־Oculus Quest 2. למרות שיש כל שנה המון אירועים, זה לא מנע מחברות בודדות לעשות אירועים משלהם. וזה מה שפייסבוק ואוקולוס החליטו לעשות, הן חשפו אירוע שעומד להתקיים החודש, שמרכזו הוא משקפי המציאות המדומה של אוקולוס.
     

    באירוע אמורות להיות מוצגות, מהדורות נוכחיות ועתדיות של משקפי המצאיות המדומה של החברה, ובנוסף לכך עוד כמה הפתעות. שמו של האירוע הוא "תצוגת הראווה של Oculus", האירוע צפוי להתקיים לראשונה ב־21 באפריל בשעה 15:00. לא תהיה עלות לאירוע, והיכנסו אליו דרך שירותי הסטרימינג שכולנו מכירים כמו YouTube ו־Twitch.

    image.png.f5ed1cb2c2883f09c9d1661564ebb5ca.png

    חברת אוקולוס הצהירה כי ידברו על כמה משחקים שצפויים לצאת בקרוב וכמה משחקים קיימים באירוע, ביניהם Pistol Whip, Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge. בנוסף לכך עומדים לדבר על עדכונים של מפתחים כמו ILMxLAB ו־Cloudhead Games. בחשיפה לאירוע אמרו גם כי מתוכננות כמה הפתעות באירוע, משפט שמסקרן את כולנו וגם קצת מרגש.

    בעוד שמארק צוקרברג (אחד ממייסדי חברת פייסבוק) הצהיר כי Oculus Quest 3 כבר נמצא בפיתוח, ככל הנראה משקפי המציאות המדומה האלו, לא יוצגו בתצוגה הזו, מפני שהיא מוקדשת בעיקר ל־Oculus Quest 2. למרות ש־Oculus Quest 2 עדיין עף מהמדפים במהירות רבה, פייסבוק ככל הנראה תמשיך לדחוף את הטכנולוגיה לשלב הבא, במטרה לפנות לקונים חדשים וחוזרים. אז עכשיו, כל מה שנותר לנו לעשות זה לחכות לאירוע, ולראות מה מחכה לנו שם!

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...