עבור לתוכן
  • חדשות

    חברת Supercell מוציאה שלושה משחקים חדשים בסגנון משחקי ה־Clash

    המשחקים החדשים של "Supercell" הוכרזו, והם מרחיבים את יקום ה־Clash!

    מפתחת משחקי המובייל "Supercell" חשפה כי שלושה משחקים חדשים מסדרת ה־Clash נמצאים בפיתוח. "Supercell" ידועה בזכות המשחקים שהוציאה לטלפון ביניהם "Clash of Clans" ו־"Clash Royale". כמו המשחקים האחרים של החברה, משחקים אלו הם משחקי מלחמה ואסטרטגיה. כל המשחקים החדשים נמצאים בגרסת הפיתוח בלבד, לכן אין להיות בטוחים שיצאו לכלל הציבור. כמו כן, ראוי לציין שהמשחקים החדשים כלל לא יחליפו את המשחקים הקיימים בסדרה. 

    המשחק הראשון שהוכרז היה "Clash Quest", משחק הרפתקאות, המבוסס על טקטיקה ואסטרטגיה. מדובר במשחק מסדרת ה־Clash, לכן סביר להניח שנראה הרבה אביזרים, מקומות ודמויות ממשחקים אחרים בסדרה כמו ברברים, מכשפות, קשתיות, דרקונים וענקים. למי שלא מכיר אלו דמויות מהמשחקים "Clash of Clans" ו־"Clash Royal."
     

    הדרך שבה משחקים במשחק היא פשוטה מאוד אך צורכת חשיבה, בכל משחק אתה מתחיל עם כמות מוגדרת מראש של דמויות, לכל אחת מהדמויות יש התקפות הייחודיות לה ובנוסף יש קומבינציות של התקפות עם עוצמה גדולה יותר מהמכות הרגילות, עם הדמויות אתה צריך להרוס את ההגנות שהמשחק הציב לך כמו תותח, מגדל שמירה, קשתות או במצב משחק אחר להרוג את הבוס שנגדך.

    כל קרב במשחק מחולק למספר שלבים, אם אתה מצליח את כולם אתה מנצח, אך אם הדמויות שלך נגמרות אתה מפסיד. הדמויות שלך יכולות למות בשתי דרכים, הדרך הראשונה היא על ידי התקפה של היריב והדרך השנייה היא על־ידי תקיפה שלך עם הדמות. ההתקדמות במשחק נובעת מקידום הצבא. השחקן יכול לעשות זאת בכך שהוא חוקר את קבוצות האיים השונות במשחק ומנצח בקרבות. אין תאריך מדויק להפצה עולמית של המשחק אך בקרוב הבטא של המשחק מתוכננת לצאת במקומות הבאים: פילנד, דנמרק, שוודיה, נורווגיה ואיסלנד.


     

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...