עבור לתוכן
  • חדשות

    חובבי סימולטורים? כדאי לכם להכיר את SnowRunner

    התכוננו לחווית דרכים של דור משחקי המחשב הבא

    SnowRunner יצא לפני מספר ימים וכבר ניתן להתרשם ממנו לטובה, כאשר המשחק מעניק לשחקן חווית משחק מעניינת ומציאותית של נהג רכבים כבדים. המשחק מאפשר לכם לשחק ביותר מ־40 רכבים, מהמותגים הנחשבים ובניהם ניתן למצוא את Ford, Chevrolet ו־Freightliner. במהלך המשימות במשחק, תעברו דרך מכשולים רבים כגון בוץ, מים, שלג ומידי פעם אף תתקלו בנהרות קפואים. בכל פעם שתעברו משימה, תוכלו להפוך את הרכבים שלכם לטובים יותר ובכך הם יעשו את עבודתם בצורה הטובה ביותר. 

     

    המשחק מציע לנו מפות עצומות המלאות בפרטים הכי קטנים, הנמצאות באמריקה וברוסיה, עם דינמיקה מציאותית התגרום לנו להרגיש את ההתהפכות המגיעה. כמו כן, כ־11 מפות שונות וייחודיות אשר רכבים מיוחדים בלבד יכולים לנסוע בהן. בנוסף למפות, ניתן לשחק ב־Co-op עד כ־4 חברים, כאשר תוכלו להעזר בהם על־מנת לסיים את הנסיעה בלי להתהפך ולסטות מהמסלול. כמו כן, במידה ותרצו לשחק לבד, ניתן להנות מאפשרות ה־Solo. במידה וכל זה עדיין לא מספיק עבורכם, ישנה אפשרות להוסיף מודים אשר יוסיפו למשחק טעם נוסף.

     

    SnowRunner, הטריילר הרשמי

    זוהי דעתי

    לפי דעתי המשחק הולך להיות הצלחה אדירה בקרב קהילת חובבי הסימולטורים בארץ ובעולם, ואף חובבי הנהיגה הריאליסטית. במידה ואתם בעניין של משחקי FPS או משחקי פעולה, הייתי מציע לכם להשאר במשחקים האוהבים עליכם, אך במידה ובכל זאת תרצו לנסות דבר חדש – SnowRunner הוא המשחק שאתם צריכים.

     

    זמין לרכישה

    התרשמתם ורוצים לנסות כבר עכשיו? המשחק זמין לקנייה ל־PC דרך חנות המשחקים של Epic Games ולקונסולות Xbox One ו־PlayStation 4, כאשר תוכלו להנות ממנו בסכום של $40, כ־140₪.

    כמו כן, ניתן לרכוש את גרסת הפרימיום של המשחק, במחיר של כ־$59.99 (כ־211₪) הכולל את ה־Season Pass. 

     

    מוזמנים לשתף בתגובות את דעתכם! האם תרכשו את המשחק בעתיד ומה דעתכם על המחיר?

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...