עבור לתוכן
  • חדשות

    טלגרם עומד להמחק מחנות האפליקציות?

    האם אפליקציית המסרונים תצא מחנות האפליקציות?

    עקב המצב הפוליטי בארצות הברית מתחילות הרבה חברות וערוצי חדשות תומכים בצד הדמוקרטי בארה"ב ( הדמוקרטים והרפובליקנים אלו הם שתי המפלגות העיקריות בארצות הברית). לרוב התמיכה מתבססת על ההבטחות של ביידן לעזור לחברות הללו אך גם בגלל ה"טולרנטיות" שהמפלגה טוענת שהיא תביא לעולם. אז איך זה בעצם משפיע על התחום הטכנולוגי? אז בגלל כל המצב קיבל טראמפ (נשיא ארצות הברית) הרחקה תמידית וזמנית מכמה אתרים פופולארים שביניהם אפשר למצוא את: יוטיוב, טוויץ', טוויטר ועוד, זה קורה גם לכל האנשים שתומכים בטראמפ באופן פתוח.
     

    אבל אתרים שלא מוכנים להרחיק אנשים בלי סיבה ורוצים שיהיה בהם את חופש הביטוי מתחילים להיות מורחקים בעצמם מחנויות האפליקציות (App Store ו־Google Play) עד כה האתר הכי פופולארי שהורחק מהחנות של Apple היה "Parler" ולאחר מכן גם מהחנות של Android.
    image.png.06673935ad533400f6edac3c935c9fb9.png

    בעצם בגלל המקרים האלו רוצים לחסום גם את הטלגרם בגלל שהוא נותן התבטאות חופשית לכל האנשים ויש סיכוי שבקרוב ימחקו אותו מחנויות האפליקציות. למקרה כזה המפתח של טלגרם התחיל לעבוד על תוכנת WEB, על מנת שיהיה אפשרי להשתמש בטלגרם, אבל דרך ה־Browser. איך למנוע את המחיקה האוטומטית של התוכנה למקרה שהיא תחסם מחנויות האפליקציות? במכשירים של Apple זה נעשה בעזרת כמה שלבים פשוטים: נכנס להגדרות, זמן מסך, הגבלת תוכן ופרטיות, רכישות ב־iTunes Store וב־App Store, מחיקת יישומים, לבחור את האפשרות של "אל תאפשר" חשוב להדגיש שבמקרה ולא תעשו את השלבים הבאים ויחליטו לחסום את טלגרם אז הוא ימחק אוטומטית מהטלפון שלכם מבלי שום אישורים, כמו כן במידה ותרצו לחזור להגדרה הקודמת זה תמיד אפשרי.
     

    במקרה של ה־Android אין אפשרות לבטל את המחיקה האוטומטית אבל במידה והאפליקציה תחסם אז תמיד אפשר להוריד אותה דרך ה־Browser וגם לרוב כשהאפליקציות נחסמו בחנות של אנדרואיד הן נשארו על המכשירים. כמו כן חשוב להדגיש שההוראות נכונות לגרסה העדכנית ביותר של IOS.

    בעקרון רק אצל התוכנות שנחשבות כרשתות חברתיות קיים סיכוי לקבל הרחקה אם הן לא יפעלו לפי ההוראות של Google ו־Apple אבל טלגרם בגלל שהוא מסירון וגם סוג של רשת חברתית אז הוא גם נכנס לקבוצת הסיכון.

    s1ms1m

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...