עבור לתוכן
  • חדשות

    ייתכן שסדרת משחקי Assassin's Creed תכלול צירי זמן שונים בעתיד

    לאחר שהיינו כמעט בכל מקום בעולם, נוכל להיות בכמה מקומות במקביל

    סדרת המשחקים הידועה לקחה אותנו כמעט לכל המקומות ברחבי הגלובוס, היינו כבר בישראל של מסעות הצלב, באיטליה של ימי הביניים, במצרים העתיקה ונכון לאוקטובר הקרוב עם יציאתו של המשחק Assassin's Creed: Odyssey נהיה גם ביוון. סדרת המשחקים הזו לקחה אותנו כמעט לכל כיוון אפשרי שאנחנו יכולים לחשוב של ההיסטוריה ובאף משחק בסדרה גם לא חששה לעוות אותה לצרכיה האישיים, בראיון מיוחד של יוביסופט עם סמנכ"ל הקריאייטיב של החברה, ליונל ריינו, נחשפת היתכנות לקיום מספר צירי זמן שונים לאורך משחק אחד.

     

    "בזכות טכנולוגיות חדשות שמגיעות נוכל לקיים באותו העולם מספר תקופות היסטוריות, לדוגמה, בAssassin's Creed, ולהשתמש באנימוס כדי לנוע מאחד לאחר." ריינו מוסיף גם על משחקים אחרים של החברה "נוכל גם לחבר חלקים מהעולם במערכות תנועה, כך שמשחק של Far Cry או משחק של Watch Dogs יוכל להתרחש במדינות שונות עם אותה החוויה, בצורה חלקה".

     

    חיבור מספר צירי זמן הוא צעד בהחלט שונה, סדרת המשחקים של Assassin's Creed הייתה אהובה כל כך דרך ההשקעה הרבה של המשחק וצוות הפיתוח בציר זמן ראשי וקו עלילתי אחד שמאחוריו צוות שלם שמגבה אותו ומעניק למשתמש את חווית המשחק המקסימלית, לעומת זאת, מעבר למספר צירי זמן ומספר תקופות היסטוריות במשחק עלולות להוציא את התחושה הזו אך באותה נימה גם לפתח את ציר הזמן של סדרת המשחקים המתרחש בהווה ופחות התמקדות בעבר ובסיפורים.

     

    בראיון ריינו מתייחס גם לתקופות שאחרי יציאת משחק, כמה זמן יוביסופט משקיעה במשחקים בעיקר מבוססי סיפור לאחר יציאתם והוא טוען כי במרוצת השנים, ההשקעה במשחקנים לאחר יציאתם רק גדלה והשקעת השחקנים במשחקים אלו גם גדלה, "אנחנו רואים עתיד בו משחק ישאר בפיתוח אחרי יציאתו לזמן ארוך יותר וחוויות חדשות יגיעו למשחקים".

     

    האם מדובר פה בשינוי קרוב למשחקי יוביסופט או שמא מדברים על עתיד שהוא רחוק מאיתנו? ספרו לנו בתגובות מה אתם חושבים!

    • אהבתי 1
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...