עבור לתוכן
  • חדשות

    כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי Overwatch 2

    המשחק שהסתבך עם השנים !

    בשנת 2019 החברה בליזארד הכריזה על הכותר הבא שלה: אווברטץ 2, מאז הם נעלמו מהרשתות החברתיות ולמשך שנים לא נתנו מידע על המשחק ולא יצרו שום קשר עם קהל המשחק, עברו שנים מאז שיצאה הכרזה על המשחק ולא הוכרז שום דבר חדש, למעשה המשחק הנוכחי אווברטץ 1 רק הוזנח על ידי החברה וקיבל פחות ופחות תוכן, זה התבטא בזה שפעם היו יוצאים 3 דמויות בשנה ומאז ההכרזה (שלוש שנים) יצאו רק שתי דמויות, אקו וסיגמה, גם פחות דברים חדשים באיוונטים ופחות סקינים חדשים. המצב של החברה בליזארד רק נפל ונפל, הם הואשמו במקרים של הטרדות מיניות נגד נשים בתוך החברה מה שעוד יותר הקשה על הקהילה ועל המצב של המשחק שאפילו עוד לא יצא, בגלל המקרים של ההטרדות המיניות אחד מהאנשים שהואשמו היה אחד המתכנתים בחברה גס'י מקרי, אחד הדמויות במשחק "מקרי" נקרא על שם המתכנת, לאור המקרה החברה שינתה את השם של הדמות ל "קאול קאסדי", אחרי כל זה סגן הנשיא של החברה והמפיק של המשחק ג'ף קפלן פרש והשאיר את המצב עוד יותר חמור, ואחרי כל זה הם ביטלו את בליזקון 2022, (למי שלא יודע מה זה בליזקון זה אירוע שבליזארד עושים כל שנה בכדי להכריז דברים חדשים למשחקים הנוכחיים שלהם או משחקים חדשים שהם יפיקו בעתיד.)
     

     
    לאחר הכל החברה מצאה את הזמן המתאים להכריז על הבטא של המשחק! הבטא התחילה כבר בתאריך 26 לאפריל, למעשה הסיכוי להשיג מפתח לבטא עוד לא נעלם, היה אפשר להשיג מפתח לבטא על ידי צפייה בלייב של אווברטץ בטוויץ במשך 4 שעות אבל זה כבר עבר, הסיכוי האחרון להשיג מפתח לבטא הוא למעשה מתאריך 5.5.2022 עד 8.5.2022! היום (05/05) בשעה 22:00 יתחיל לייב לאווברטץ ליג', אם תצפו בלייב יש סיכוי קטן שתוכלו לקבל מפתח, כל שעה מחלקים 1,500 מפתחות, שימו לב שבשעה הראשונה אי אפשר לקבל מפתחות. אם לא קיבלתם היום מפתח אל תדאגו, זה נערך עד ה 08/05.

    image.png.a60362fe244b04228c2e806feefc4c9a.png

    חלק מהדברים בבטא: דמות חדשה Sojourn! סוגרן היא דמות מסוג התקפה שיורה עם רובה לייזר, היכולות שלה הן: לעשות סלייד, לירות כדור אנרגיה קטן שעושה נזק לאויבים ומאט אותם, היכולת המיוחדת שלה היא שהיא יכולה לירות מלא קרני לייזר במקום לטעון אחד אחד כל פעם. בנוסף אוריסה ודומפיסט לגמריי קיבלו ריוורק (עבדו עליהם מחדש), מעכשיו דומפיסט הוא טנק עם מגן ואוריסה עדיין בתפקיד הטנק אבל פועלת בצורה שונה במיוחד כי הורידו לה את היכולת לשים מגן. גם הדמויות סומברה ובסטיון קיבלו ריוורק ועכשיו בסטיון הוא טנק ורוב היכולות שלו שונו, השינוי הקריטי שלו זה שהוא לא יכול לרפאות את עצמו יותר, סומברה עדיין בתפקיד ההתקפה אבל פועלת בצורה שונה. יש עוד הרבה שינויים לעוד הרבה דמויות אז מי שמעוניין יכול לחפש בגוגל, גם כל הדמויות קיבלו שינוי מבחינת נראות ואנימציות. המפות שיש באווברטץ 1 נמצאות ב 2 אבל נראות שונה בנוסף לזה יצאו 4 מפות חדשות וגיים מוד חדש בשם פוש, תצטרכו לדחוף את הרובוט לצד של האויב, הקבוצה שתוביל את הרובוט לצד של האויב ראשון תנצח. בנוסף יצא מערכת חדשה שבעזרתה אתה יכול לסמן אזור מסויים או אויב מסויים. ולסיום השינוי הכי גדול עכשיו הוא שהמשחק הוא חמש נגד חמש במקום שש נגד שש.

    staraf

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים: Stay Frosty

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...