עבור לתוכן
  • חדשות

    מלכת הטיקטוק "Charli D’Amelio" הוחלפה!

    לטיקטוקרית המצליחה "Charli D’Amelio" כבר אין את מירב העוקבים באפליקצית "tiktok"!

    אפליקצית ה-TikTok הביאה למספר יוצרי תוכן הצלחה בלתי צפויה ובינהם הטיקטוקרית ששמה הוא "Charli D'Amelio" בת ה-18 שמתגוררת בארצות הברית, היא אושיית רשת ורקדנית אמריקאית. הנערה Charli D'Amelio התפרסמה באפליקציה "TikTok" שבה היא העלתה מספר סרטונים בהם היא רוקדת. הטיקטוקרית Charli D'Amelio החזיקה בתואר אושית הטיקטוק עם הכי הרבה עוקבים למשך כמעל לשנתיים והיא אף כונתה בשם "מלכת הטיקטוק" על ידי העיתון האמריקאי "The New York Times".הטיקטוקרית Charli D'Amelio פתחה את חשבון ה-TikTok שלה במאי 2019. משיתוף סרטונים של עצמה רוקדת, הצלחתה Charli D'Amelio באפליקצית ה-TikTok אפשרה לה להשיק קריירה מצליחה שבמהלכה היא קריינה לסרט אנימציה, הוסיפו את שמה על ספר, פתיחת פודקאסט (מדיה דיגיטלית דמוית רדיו) והיא אף השיקה קווי מוצרי לקים ואיפור.

    image.thumb.png.1773737edc1569c4069e30841983b290.png\

    האפליקציה TikTok היא אפליקציית רשת חברתית מקוונת בה משתפים סרטוני וידאו והיא נמצאת בבעלות חברת הטכנולוגיה האינטרנטית הרב-לאומית סינית "ByteDance", החברה שלה נמצאת ב-"Běijīng" ועל פי חוק היא שוכנת ב-"Cayman Islands". הפלטפורמה משמשת ליצירת קטעי וידאו קצרים מסוגים שונים כגון: ריקוד, קומדיה, חינוך ועוד. אורך זמן של כל סרטון באפליקציה נע בין 3 שניות עד 3 דקות. האפליקציה TikTok יצאה לשוק הבינלאומי בחודש ספטמבר 2017 ותוך כמה חודשים האפליקציה TikTok הפכה לאפליקציה החינמית מספר אחת במספר מדינות. מכיוון שהאפליקציה TikTok הוסיפה תכונות חדשות פופולריות בפלטפורמות אחרות כמו Twitch, סביר להניח שהיא תישאר אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הנפוצות ביותר על פני כדור הארץ לפחות בזמן הקרוב.

    image.thumb.png.339328a55f6b17515e46dc66a936868c.png
     

    במשך חודשים היה ברור לאנשים ש-Charli D'Amelio עלולה לאבד את התואר שלה כאושיית הטיקטוק עם הכי הרבה עוקבים באפליקצית ה-TikTok וכעת זה יצא לפועל. היוצר שלקח את תוארה של הטיקטוקרית Charli D'Amelio הוא הקומיקאי יוצר התוכן "Khaby Lame". הטיקטוקר Khaby Lame הוא בן 22 יליד "Senegal" (מדינה במערב אפריקה). הטיקטוקר Khaby Lame עבר את מספר העוקבים של Charli D'Amelio ב-TikTok ב-תאריך 22.06.22 תוך קצת יותר משנתיים לאחר פתיחת חשבונו. הקומיקאי, שבעיקר מפרסם סרטונים שלו לועג לסרטוני "life hacks" העוסקים בטריקים, קיצורי דרך או שיטת חידוש שמגדילה את היעילות בכל תחומי החיים.


    image.thumb.png.bcdecce77ba71dc4ce130e8087862016.png
     

    הפרש העוקבים בין הטיקטוקר Khaby Lame ל-Charli D'Amelio עומד כרגע על 1.4M עוקבים כאשר ל-Khaby Lame יש 144.1M עוקבים ול-Charli D'Amelio יש 142.7M עוקבים. ככל הנראה מהצד בין שני יוצרי התוכן Khaby Lame & Charli D'Amelio אין דם רע לאחר ששיתפו תמונה שלהם מצטלמים יחד בפברואר 2022. חמשת האנשים הנעקבים ביותר באפליקצית ה-TikTok הם: במקום הראשון- Khaby Lame שבבעלותו 144.1M עוקבים, במקום השני- Charli D'Amelio שבבעלותה 142.7M, במקום השלישי- "bellapoarch" שבבעלותה 90.2M עוקבים, במקום הרביעי "addisonre" שבבעולתה 88.1M עוקבים ובמקום החמישי "willsmith" שבבעלותו 72.3M עוקבים.

     

     

     

    Angel.

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...