עבור לתוכן
  • חדשות

    משחקים החינמים של מרץ 2021 לPlayStation Plus כבר כאן!

    המשחקים החינמיים של PS+ לחודש מרץ!

     בכל חודש משחקי הPlaystation Plus מתחדשים וניתן לקחת אותם החל מהיום. החודש יש 4 משחקים בנוסף יש משחקים אקסקלוסיבים פלייסטיישן 4 ו־5.
     

    המשחק Final Fantasy 7 Remake הוא אקסקלוסיבי לפלייסטיישן 4. המשחק המקורי יצא בשנת 1997 והמשחק החדש הוא שחזור למשחק הישן. הרימאק החדש בעל אותה עלילה כמו המשחק הישן אבל יש הוא מתמקד יותר בפיתוח הדמויות ובעומק הסיפור. ה־Remake הוא מסוג אקשן ו־RPG. אתם משחקים כלוחם המגוייס אל אבלאנץ שהיא קבוצה הנלחמת נגד החברות הגדולות בעולם. בניגוד למשחק הישן ה־Remake לוקח צד שונה והקרבות קורים בזמן אמת. האופציה הגורמות לכך שלא ניתן להספים את הכפתורים כדי לנצח בכל קרב התווספה. לעומת המשחקים הקודמים אתם לא צריכים לשחק עם אותה הדמות כל השלבים ואתם יכולים להחליף בין הדמויות בזמן המעברים. 


    המשחק הוא אקסקלוסיבי לפלייסטיישן 5 ושמו Maquette. המשחק בנוי על זה שהשחקן הוא בעולם הנמצא בתוך עולם. וזאת אומרת שאם השחקן צריך להזיז חפץ, הוא צריך לחשוב מחוץ לקופסא ולהעביר את החפץ ליקום שיתן לחפץ גודל שונה/משמעות שונה לגמרי! אחרי שתלמדו כיצד לעבוד עם הטריק, אתם תשתמשו בעזרתו כדי להתקדם ולסיים את המשחק. כמו להשתמש במפתח כדי ליצור גשר בעולם אחר. המשחק נשמע מסובך, והוא אכן כזה. 


    המשחק שלישי שתקבלו הוא Remnant: From the Ashes. המשחק הוא מסוג תפקידים ו־RPG אבל בניגוד לפינאל פנטזי הוא בנוי יותר על יריות. הסגנון דומה לסדרת משחקי ה־DarkSouls. עם רובים כמו DarkSouls. המשחק אמור להיות מאוד קשה ויגרום לכם להיכשל פעמים רבות אבל ללמוד מהטעויות שלכם כדי להצליח בפעם הבאה. למשחק יש מנגנון היוצר שלבים באופן אקראי זאת אומרת שכל המפות יהיו שונות אבל עם עקרונות דומים ממפות אחרות. יתר על כך אתם יכולים לשחק עם עוד שחקנים ביחד.


    את המשחק הרביעי ניתן לשחק רק ב־PSVR ושמו Farpoint. במשחק זה השחקן מגיע לכוכב לכת לא מוכר המלא בחיזריים. ואתם משתמשים בנשקים מיוחדים כדי להשמיד את החייזרים. בנוסף לשחקן יחיד אתם יכולים לשחק ביחד עם שחקנים ולשתף פעולה כדי לנצח.

    RedScarf

    תחביבים: תכנות, לשחק במשחקי מחשב, לדבר בדיסקורד, כתיבה ועוד.
    המוטו שלי לחיים: Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...