עבור לתוכן
  • חדשות

    משחקי החודש של PS+ לחודש אפריל כבר כאן!

    משחקי החודש של חודש אפריל כבר כאן!

    כמו בכל חודש מנוי ה־PS Plus מחלק לכם 4 משחקים חדשים וביניהם משחק אקסקלוסיביים ל־PlayStation 5.
    המשחק הראשון הוא “ Hood: Outlaws & Legends” והוא זמין גם לPS4 וגם לPS5 שהמשחק שוחרר לפני 10 חודשים, המשחק מתרחש במהלך ימי הביניים שהדמויות הן מנסות לפרוץ לתוך מבצר המוגן בשומרים רבים, שאתם משחקים אחת מתוך ארבעה דמויות שמשוחקות על ידי שחקנים אחרים בעולם, והמטרה היא לקחת את כל הזהב שיש במבצר, אבל הקטע שאתם צריכים לקחת את הזהב לפני שקבוצה אחרת שזו גם המטרה שלה תיקח לפניכם את הזהב ובכך תנצח. המשחק בנוי מ־3 שלבים שונים, לדוגמה בשלב הראשון תהיו צריכים לאתר את המפתח למצבר כדי שתוכלו להיכנס לבפנים. בניגוד לשלב השני שאתם צריכים לקחת את הזהב והפריטים היקרי ערך מן הכספת ושלב השלישי תהיו צריכים לברוח כדי לקחת את להשיג את הזהב, הבעיה שהקבוצה השנייה יכולה להפריע ולתקוף אתכם גם כדי לנצח אתכם ולקחת את הציוד היקר ערך מכם. יש סוגים רבים של דמויות שביניהם: קשת, אביר עם שריון רב ועוד דמויות רבות לבחירה.
     

     

    המשחק השני הוא “Spongebob Squarepants: Battle for Bikini Bottom Rehydrated” שהוא זמין אך ורק לPS4. זהו משחק מחודש למשחק הישן שהיה בקונסולה PS2. המשחק הוא מסוג פלטפורמה ועובר בין 3 דמויות שונות, שהן: בובספוג, פטריק וסנדי, חשוב לציין שלכל דמות יש יכולות מיוחדות כך שבמשחק תהיו צריכים להשתמש בכולם כדי לפצח פאזלים.

    המשחק השלישי הוא “Slay the Spire” שהוא זמין אך ורק לPS4. זהו משחק קלפים שבמהלך כל שלב אתם מקבלים מספר קלפים בסיסים ותהיו צריכים להשתמש בהם כדי לנצח, אבל כל פעם שתנצחו אויב תקבלו קלף נוסף שתוכלו להוסיף לחבילה שלכם, כדי ליצור את השילוב המנצח שיוכל להביס את כל המפלצות בעולם. במידה ואתם מרגישים כי מיציתם את הגרסה הרגילה יש גרסאת “אתגרים” שבמהלכה תהיו צריכים להשתמש אך ורק סוג אחד של קלפים ולא תוכלו לשלב בין סוגים שונים.
     


    המשחק הרביעי הוא “GTA ONLINE”, שאקסקלוסיבי לPS-5 כפי שמהמשחק נשמע זהו רק החלק של המולטיפלאייר הנמצא במשחק והסיפור לא נכלל בתוכו, מי שלא מכיר את המשחק במהלכו אתם מסתובבים בעולם פתוח עם אנשים מרחבי העולם שתוכלו לעשות את כל מה שאתם רוצים בתוכו, בין אם זה לשדוד בנקים או סתם להסתובב בעיר. 

    RedScarf

    תחביבים: תכנות, לשחק במשחקי מחשב, לדבר בדיסקורד, כתיבה ועוד.
    המוטו שלי לחיים: Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...