עבור לתוכן
  • חדשות

    משתמשי Fifa 18 במחאה נגד EA.

    לאחר ביטול המיקרו-קניות בBattlefront קהילת הFifa מרגישה מקופחת ויוצאת למחאה

    לאחרונה בוטלו המיקרו-רכישות במשחק Star Wars: Battlefront 2 לאחר לחץ רב של קהילת המשחק ושל חברות שונות, דבר שעיצבן את רוב קהילת הFifa מכיוון שהמשתמשים מבקשים כבר שנים רבות שיפסיקו את הרכישות בתוך המשחק ושהמשחק יפסיק להיות Pay To Win. 

     

    לאחרונה פורסמו באתר הפורומים Reddit מספר פוסטים ששחקני פיפ"א מבקשים משחקנים אחרים "להחרים" את המשחק ולא לקנות שום דבר בתוך המשחק בטענה שהמשחק גם ככה לא טוב והחברה מבקשת כסף בשביל חבילות המכילות שחקנים לשיפור הקבוצה, מצבי משחק שונים ועוד.

    לאחר הפוסטים האלה הקהילה החליטה "לנקוט אמצעים" ובימים האחרונים ניתן לראות את האתר Reddit ואת עמוד EA Sports בTwitter מוצפים בהודעה: "#FixFifa" שאמורה לגרום לEA לשים לב לקהילה ולשנות את המצב.

     

    האם לדעתכם הקהילה זועמת בצדק? EA יקשיבו לקהילה ויבטלו את המיקרו-רכישות?

    Steve

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    לפני 59 דקות Binkeys אמר:

    בחיים לא יפסיקו את המקרו טרנזקשיין... הדרך היחידה של ea להרוויח כסף

    זה לא רק העניין. הקטע שאת רוה הכסף שלהם EA מוציאים על פיפא. הוא משחק הדגל שלהם  ולו יש את הביקוש הגבוה ביותר. ואי לכך גם יש להם פרטנרים שיש להם אחוזים על המשחק והם לא ירוויחו מספיק כסף כדי להמשיך לתפעל זאת. ולכן פיפא לעולם לא תפסיק את המיקרו טרנזקשיין. בנוסף,אם פיפא כן יעשו זאת(והם לא) תהיה מחאה יותר גדולה על זה שהם הפסיקו את זה. היוטיוברים עושים את כל הכסף מהפתיחה של החבילות. ובלי כסף הם לא יכולים. לבסוף, ההפסדים מביטול המיקרו טרנזקשיין יהיו הרבה יותר גדולים ומשמעותיים אם הם לא יבוטלו. באטל פרונט הוא לא משחק כזה ענק ולכן EA הסכימו לבטל זאת. כמו כן גם לא היה להם אחוזים גבוהים על המשחק ,הם רק עזרו בפיתוח שלו. סורי על החפירה

     

    נ.ב

    תודה על הפרסום @Steve

    נערך על ידי Spiky Cactus

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...