עבור לתוכן
  • חדשות

    נינטנדו חושפת את Pokémon: Let's Go, Pikachu! & Let's Go, Eevee!

    שני משחקים חדשים מגיעים לנינטנדו סוויץ' בשיתוף הסמארטפון האישי שלכם.

    בזמן האחרון התרוצצו המון השערות לגבי האם נינטנדו תציג את משחק הפוקימון החדש שלה ב-E3 2018 .

    לפני מספר ימים קיבלנו את התשובה שלנו כטריילר למשחקי הפוקימון החדשים:

    Pokémon: Let's Go, Pikachu! & Pokémon: Let's Go, Eevee!

     

     

     

    כל מי ששיחק במשחקים הקלאסיים Pokémon Red ו- Pokémon Blue וגם במשחקים החדשים יותר Pokémon Ultra Sun ו-Pokémon Ultra Moon  יודע שעד היום המשחקים היו בסגנון משחקי RPG. עם ההכרזה של  Pokémon: Let's Go, Pikachu! ו- Pokémon: Let's Go, Eevee! ניתן לראות שנינטנדו לא הלכה עם סגנון ה-RPG  שהשתמשה בו עד היום, אלא לקחה את הפורמט של סגנון זה ועדכנה אותו. לא רק שאנשים עכשיו יוכלו להשתמש רק בשלט אחד בלבד בשביל לשחק, אלא המשחק יוכל להתחבר לאפליקציית ה- Pokémon GO שבסמארטפון. המשחק לא נחשב כמשחק סדרה מרכזית וגם זה לא המשחק שניתנה אליו הצצה ב-E3  של שנה שעברה, מכיוון שהמשחק הבא שיהיה בסדרה מרכזית יצא בשנת 2019.

     

    בעזרת החיבור לאפליקציית Pokémon GO השחקנים יוכלו לתפוס פוקימונים נוספים ולשלוח אותם למשחק בסוויץ', כך שלא יצטרכו להיסחב עם הסוויץ' וגם לצאת לטייל.  לאפליקציה Pokémon GO היה ריגוש רב בגלל טכנולוגיית המציאות הרבודה שיש בפוקימון גו, אך ריגוש זה דעך מהר מאוד. בגלל דעיכה זו, המהלך שנינטנדו עשתה עם החיבור בין האפליקציה למשחק בסוויץ' הוא מהלך גאוני מכיוון שתשומת הלב של השחקנים לא רק תופנה למשחק החדש, אלא גם תשיג שחקנים לחזור ולהוריד שוב את Pokémon GO. שחקנים יוכלו להעביר פוקימונים מ- Pokémon GO  ל- Let's Go, Pikachu! & Let's Go, Eevee! ולהפך כל עוד מדובר בפוקימונים מן הדור הראשון (ה- 151 המקוריים).

     

    image.png.6408abea24e1e4451fe5727a583737ab.png

     

    מערכת הקרבות שהוצגה לנו בטריילר של Let's Go, Pikachu! & Let's Go, Eevee! מראה לנו דבר שהיה מאוד חסר ב-  Pokémon GO. קרבות אמנם היו אפשריים במכונים שמפוזרים ברחבי העולם, אך זה לא הרגיש כמו הקרבות שהיו במשחקים המקוריים, כשמוסיפים את היכולות של הפוקימונים בקרבות מול מאמנים אחרים זה מייצג את אלמנט ה-RPG של המשחקים הקודמים במידה יותר ניכרת, תכונות קרב נוספות יוצגו בהמשך. לא רק שתוכלו לתפוס את כולם, עכשיו תוכלו לתפוס את כולם עם חבר.

     

    image.png.94f8b0e2fdda28d5f2742d607408ea84.png

     

    בנוסף נינטנדו מוציאה את שלט ה- Pokéball Plus, שלט לנינטנדו סוויץ' בצורת פוקדור בכדי שתוכלו להגשים את החלום שלכם לצאת לרחוב כמאמני פוקימון. לפי מה שנינטנדו הציגה בטריילר של משחקים אלה שהועלה לערוץ היוטיוב הרשמי של פוקימון, בעזרת שלט זה אפשר "לקחת" איתך פוקימון אחד לבחירתך בתוך הפוקדור, לשמוע אותו מגיב לתזוזה ומשמיע את הצלילים שהוא מוציא בדרך כלל.
    תאריך היציאה והמחיר של ה- Pokéball Plus כרגע לא ידועים ויוכרזו בהמשך.

     

    image.png.4678d4cb5d4f08e014b025c53cd3c2f5.png

     

     המחיר של המשחקים Pokémon: Let's Go, Pikachu! & Pokémon: Let's Go, Eevee! עומד על 49 דולר, או 175 שקלים. מחירים אלה הם רק השערה מכיוון שמחירים מחוץ ליפן עוד לא הוכרזו.

    המשחקים צפויים לצאת לקונסולת הנינטנדו סוויץ' בתאריך ה-16 לנובמבר 2018.

     

    האם אתם מעריצים של פוקימון? האם אתם תקנו את המשחק הזה או שתחכו למשחק הסדרה המרכזית ב-2019?

    שתפו את דעותיכם בתגובות!

     

     

    • אהבתי 2
    • אהבה 1
    Dong

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...