עבור לתוכן
  • חדשות

    נינטנדו פרסמה את המשחקים המצליחים ביותר שלה לשנת 2020!

    איזה משחק היה המצליח ביותר בסוויץ'? ואיזה משחק היה הגרוע ביותר?

     שנת 2020 הביאה איתה את הקורונה, שגרמה לירידת מחירים של מוצרי חברות גדולות, ופחות גדולות כאחד.  אך דווקא Nintendo הצליחה השנה יותר משנים קודמות. תקופת הקורונה והסגרים הביאה תזמון מושלם ליציאת המשחק Animal Crossing שנכנס להיות בטופ 20 של המשחקים המצליחים של 2020, ואפילו לזכות באחד מפרסי משחק השנה. בעקבות סיום שנה Nintendo שחררה את 50 המשחקים המצליחים ביותר לשנת 2020, ברשימה הזו נתנו גם עוד קטגוריה שזו המשחק הגרוע ביותר של השנה, המשחק "שזכה" בקטגוריה הזו הוא: "Tiny Racer" משחק מירוצים קטן שלא הצליח השנה כמו הרבה משחקים נוספים. כואב לראות משחק שלא היה מספיק טוב בשביל לא לקבל את פרס "המשחק הגרוע ביותר של השנה" אבל בסופו של יום מישהו צריך לקחת את הפרס הזה. 
    image.png.f2563ef5bd47b7de9c643ea9e5dc6d22.png
    במקום ראשון למשחק שניתן לשחק בקונסולה (לא אקסלוסיבי לקונסולה) זכו שני משחקים:

    Ori and the Will of the Wisps ו־Hades. שני המשחקים זכו להצלחה רבה השנה אך אף אחד מהם אקסלוסיבי ל־Nintendo. המשחק שזכה במקום הראשון מהמשחקים האקסלוסיבים לקונסולה הוא: Animal Crossing New Horizens, שלמען האמת לא הפתיע אף אחד. המשחק הגיע בתזמון מצוין (בזמן הסגר הראשון) ללא שום פשלות, ללא עיכובים, ועמד בציפיות של השחקנים. בנוסף עם יציאת המשחק בדיוק אופצית הרב שחקן יצאה מגרסת הבטא, מה שגרם לאנשים לרצות משחק רב שחקנים בדיוק כמו זה. 

    כמה משחקים נוספים הופיעו גם כן כמו כל סדרת משחקי Zelda, כמה משחקים מסדרת סופר מריו כגון: Super Mario Odyssey, Super Mario Kart ועוד משחקים רבים ושונים, במידה ותרצו לראות את הרשימה עצמה, אתם מוזמנים להיכנס לאתר הזה

    • אהבתי 1
    Orisygal

    תחביבים: גיימינג
    המוטו שלי לחיים: כשאתה מבולבל זרת אל על!!

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...