עבור לתוכן
  • חדשות

    פורטניט שובר שיאים!

    גם אחרי שלושה שנים, Fortnite שומר על הכתר.

    מאז יציאתה של העונה החדשה של גיבורי העל היה ידוע שהאיוונט הגדול יהיה על גלקטוס והשבוע האיוונט התקיים, אז לכל אלו שפיספסו, האיוונט החל בשעה 11:10 בלילה. אלו שנכנסו למשחק בפורטניט נכנסו ישירות לרחפת של S.H.I.E.L.D, גלקטוס הגיע מהים ותקף את הרחפת של S.H.I.E.L.D, היא נהרסה ומההדף למזלנו נחתה במים על האי. אחרי ההדף ורגע לפני שהשחקן נפל לים, אירון מן הגיע לעזרה! והמטרה החדשה היא לעצור את גלקטוס בעזרת פצצות שהוטמנו באוטובוס המוכר והאהוב, עם אלפי אוטובוסים מלאי פצצות גמא, גלקטוס הובס. 8 שעות לאחר מכן העונה החדשה התחילה וטריילר העונה יצא.
    Desktop Screenshot 2020.12.02 - 16.24.24.47.png

    זמן קצר לאחר האיוונט אפיק גיימס הודיעה שהיא שברה שיא בכמות השחקנים המחוברים שלה. הכמות הייתה 15.3 מליון אנשים. עוד 3.4 מילון איש צפו דרך Twitch ו־Youtube. והמספר הכולל הוא 18.7! הכמות מכפילה את תושבי ישראל. עקב כמות המשתתפים באיוונט אפיק גיימס פרסמה בעמוד טוויטר הרשמי של פורטניט שהאירוע היה הצלחה גדולה מאוד. גם אחרי שלושה שנים ארוכות של המשחק, רמת הפופולריות שלו עדיין גבוהה, גבוהה כל כך שהסיפור שלה מושפע מהעולם המציאותי, קומיקסים וסדרות ימשיכו להיכנס למשחק ולהשפיע עליו.

     אחרי האיוונט שסיים את העונה הרביעית הגיע הטריילר החדש של העונה וגם מידע על הבאטל פאס. השיתוף פעולה של העונה הוא עם  Star Wars ובמיוחד ה־Mandalorian. בנוסף לכך נוספו סקינים נוספים של ציידים מכל הגלקסיה. בשביל אוהבי הפורטניט מבינכם, בשעה 15:00 ביום שבת כתבה שתכסה את כל העונה החדשה בפורטניט תצא. נתראה בשבת!  

    מחכים לכתבה הקרובה? אהבתם את העונה החדשה? כתבו לנו בתגובות!!

    RedScarf

    תחביבים: תכנות, לשחק במשחקי מחשב, לדבר בדיסקורד, כתיבה ועוד.
    המוטו שלי לחיים: Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...