עבור לתוכן
  • חדשות

    צמצמו את זמני הטעינה של "GTA Online" ב70% בזכות משתמש אנונימי

    זמני המתנה מהירים יותר? החלום של כל שחקן GTA מגיע!! ולא תאמינו איך!

    הכל החל כשמשתמש בשם "T0ST" ניסה להריץ את המשחק הפופולרי "GTA Online". זמני הטעינה העצומים היו זהים לזמנים מלפני למעלה משבע שנים.

     המשתמש החל להתעמק מדוע זמני הטעינה יכולים להיות כה איטיים, ולאחר זמן מה שחקר הגיע לשורש העניין. עבור מי שמעוניין בזוויות הטכניות של דברים כאלה, "T0ST" גם כתב ניתוח מפורט של מה לא בסדר, וכיצד תיקנו זאת. טכני למדי, אך הגרסה הקצרה היא שההאטה נגרמה על ידי "צוואר בקבוק של מעבד חוט בודד בזמן הפעלת 'GTA Online'" בעיה שלדעתו לא אמורה לקחת יותר מיום.
     

    המשתמש גילה גם כי המשחק מנסה לקרוא סוג מסוים של קובץ בשם "JSON" אך הכלי המשמש לניתוח קבצים אלה "בנוי בצורה גרועה". לבסוף, ישנה שגרה של שכפול פריטים איטית להפליא בעת אתחול המשחק, אשר בודק את כל אלפי הפריטים במשחק אחד-אחד כאשר המשחק מופעל כל הגורמים הללו משולבים, פירושם שלוקח באופן עקבי מספר דקות להפעיל את המשחק גם במחשבים מתקדמים.
    image.png.58a2797a4a672087a23e1926aa2c861f.png
     

    זה לקח למעשה קצת יותר זמן מיום, אבל "Rockstar" אישרה כי הממצאים של "T0ST" היו מדויקים, וכי תיקון בדרך.

    "לאחר חקירה יסודית, אנו יכולים לאשר כי השחקן הראשון אכן חשף היבט בקוד המשחק הקשור לזמני טעינה עבור גרסת המחשב של GTA Online שניתן לשפר", נמסר בהודעת החברה. "כתוצאה מחקירות אלה, ביצענו כמה שינויים שיושמו בעדכון כותרת הקרוב. Rockstar לא אמרה מתי יתכן שהתיקון יהיה זמין, ולא אישרה את ההערכה של "T0ST" להפחתה של 70 אחוז בזמני הטעינה. אבל זה לפחות אישר כי החברה יצרה קשר עם המשתמש. אפשר לצפות לשמוע מ־"T0ST" עוד בהמשך בנושא. 

    אין ספק ש־"T0ST" עזר ל־"Rockstar" להתפתח יותר מכל שחקן אחר במשחק. אנחנו גם בטוחים ש־"Rockstar" מובכת מאוד שצוות הפיתוח לא עלה על משהו ששחקן ממעמד ביניים עלה עליו.

    alex_c

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...