עבור לתוכן
  • חדשות

    שיתוף הפעולה החדש של Xbox ו־Crunchyroll מגיע!

    שיתוף פעולה חדש של Xbox ויש למה לצפות!

    שיתוף פעולה חדש בין "Xbox" ל־"Crunchyroll" אחת משירותי ה־streaming לאנימה, מגיע אלינו. שיתוף פעולה זה אמור לרצות את שחקני ה־"Xbox" והמחשב שואהבים אנימה, בעזרת מנוי משולב המכיל גם את המנוי "Xbox Game Pass", וגם את המנוי של "Crunchyroll". בשביל ליהנות מההטבה אתם תצטרכו לרכוש את ה־"Crunchyroll Premium"(כולל נסיון של 14 ימים) אשר ינתן בחינם, וקוד ל־"Xbox Game Pass" שגם ינתן בחינם. "Crunchyroll Premium" הוא אחד מהמנויים אשר מציעה פלטפורמת הסטרימינג "Crunchyroll", אבל לפלטפורמה זו עוד מנויים להציע. אחד המנויים של הפלטפורמה הוא המנוי החינמי אשר מציע יותר מ־30,000 פרקים של אנימה, אך כל פרק שיצא יהיה זמין שבוע אך ורק לאחר שיצא ביפן. בנוסף בעלי מנוי החינם של "Crunchyroll" יקבלו רזולוציה נמוכה על הפרקים והרבה מודעות. לגבי המנוי "Crunchyroll Premium", במידה ותרכשו אותו, לא יהיה לכם פרסומות. לגבי הזמינות של הפרקים, הם יהיו זמינים שעה לאחר שפורסמו ביפן.

    העלות של המנוי "Crunchyroll Premium" הוא 8 דולרים לחודש, אבל הוא מציע גם מנוי ניסיון חינמי ל־14 יום לחשבונות חדשים. משתמשים אשר ירשמו עם המנוי ניסיון של ה־14 יום או באמצעות המנוי בכסף, יקבלו בחינם קוד לשלושה חודשים ל־Xbox Game Pass. חשוב לציין הטבה זאת היא רק לגיימרים אשר לא היה להם Xbox Game Pass בעבר על אותו משתמש בהתייחס למה שרשמו במבצע. המנוי "Xbox Game Pass" הוא מנוי אשר מציע מעל 100 משחקי מחשב בחינם, בנוסף המנוי גם כולל את המנוי "EA Play" אשר מביא גישה לעוד משחקים חינמיים. לאחר סיום של שלושה חודשים בחינם, המנוי יחייב אתכם ב־10 דולרים כל חודש אם לא תבטלו אותו לאחר סיום שלושת החודשים.

    image.thumb.png.147efcc02f205a42468ff60f8a836d24.png

    לאחרונה ראינו המון מבצעים עבור "Xbox Game Pass", אך קשה כבר למצוא מבצע יותר טוב משלושה חודשים של "Xbox Game Pass" בחינם. מי שלא מעוניין במנוי "Crunchyroll" יוכל לרכוש מנוי "Xbox Game Pass" או לחכות למבצע הבא אשר יביא את המנוי בחינם. בזמן זה מתרחש  ה־"Crunchyroll Expo 2021" האיוונט המוכר שלהם שיתרחש במשך שלושה ימים. לא רק המבצע של "Xbox" נחשף גם המון דברים יגיעו לפלטפורמה כמו אנימות חדשות, בקיצור יש לנו למה לצפות.

    ELIAV2652

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...