עבור לתוכן
  • חדשות

    אחד באפריל! המתיחות הטובות ביותר שנעשו השנה בעולם הגיימינג

    לכבוד אחד באפריל חברות רבות בעולם הגיימינג מכניסות למשחקיהן מגוון של דברים מיוחדים ומוזרים, סכמנו לכם את אותם האירועים מאחד באפריל האחרון

    לפני כמה ימים ציינו תאריך מאוד מיוחד, אחד באפריל – היום בו כולנו מוצאים תירוץ למתוח אחד את השני בלי הפסקה. בנוסף, בשנים האחרונות נראה כי יום זה מתחיל לתפוס חלק גם במקום פחות צפוי בעולם הגיימינג. חברות גיימינג רבות התחילו לאמץ את היום המיוחד הזה, וליצור מעין "מתיחות" בתוך המשחקים שלהם. השנה נראה שחברות רבות חגגו את היום המיוחד הזה ומתחו את השחקנים שלהם בדרכים משעשעות במיוחד. בכתבו זו סיכמנו לכם את כל המתיחות והאירועים הכי מעניינים שקרו בעולם הגיימינג באחד באפריל האחרון:

     

     לא סגורים על מזג האוויר – Rockstar:

     

    אם התחברתם שלשום (יום ו') ל־Gta V או RDR2, בטח ראיתם משהו קצת משונה: המפות בשני המשחקים האלו היו מכוסות בשלג. אם עדיין לא הבנתם, היה מדובר במתיחה (מאוד משונה) עבור האחד באפריל. בשני המשחקים ישנה אופציה לקבל אייטם חדש – כדור שלג. כדור השלג עצמו לא עושה שום דבר מיוחד, אך למקרה שדאגתם, ניתן לזרוק אותו וניתן להילחם איתו. לצערנו העדכון נשאר אך ורק לאחד באפריל, למרות האהדה שצבר.

     

     

    קצת נוסטלגיה – Super Hot

     

    Super Hot הוא אומנם לא משחק מוכר כמו Gta או RDR, אך הוא בהחלט משחק מצוין. לאלה מכם שלא מכירים – מדובר במשחק יריות מגוף ראשון, בעל גרפיקה פשוטה למדי, אך המשחק בא עם "קאצ'" – הזמן זז רק כאשר אתם זזים. המפתחים הוציאו לכבוד אחד באפריל העתק הנקרא PicoHot אשר מבוסס על המשחק המקורי, והוא מעוצב בסגנון משחק ארקייד רטרו ישן. כמו כן, ההעתק זמין ברשת והוא חינמי לחלוטין.

     

     

    Overwatch – מתכוננים לחוג יצירה
     

    אני חייב להודות שמבין כל המתיחות ברשימה, זו בהחלט הכי מוזרה. Blizzard הוסיפו פריט מאוד משונה לכל דמות במשחק המוכר והאהוב, Overwatch, עיינים קופצות: הפריט המוזר ש־Blizzard הוסיפו לכלל הדמויות לכבוד האחד באפריל. האמת היא שבמילים אין מה להסביר; הסרטון הבא שווה אלף מילים:

     

     

     

    והאחרון – Totally Accurate Battle Simulator

     

    משחק שבעצמו מרגיש כמו מתיחה אחת גדולה, הוציא לאחרונה DLC בתשלום לכבוד האחד באפריל – והוא מוקדש כולו לבאגים.

    המפתחים של LandFall החליטו לתת לכל מי שרוכש את ה־DLC (התוסף) בכ־2.5 דולר, גישה למגוון פקודות שניתנו לראשונה רק לאדמינים ולמפתחים עצמם. עם אותן גישות נוצרים מן הסתם לא מעט באגים, ומשם בא השם.

     

     

    ומה אתם חשבתם על האחד באפריל השנה? האם פספסנו אירוע שרציתם שנזכיר אותו?

    שתפו אותנו בתגובות.

    • אהבתי 1
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...