עבור לתוכן
  • חדשות

    איוונט חדש ומפתיע באייפקס "GRAND SOIRÉE ARCADE"

    לאחר האיוונט האחרון שהיה לא ציפינו לאיוונט חדש, אך ריספאון מפתיעים אותנו כל פעם מחדש. 

    כמו תמיד ריספאון עושה את הבלתי צפוי ומעניקה לנו איוונט מטורף בלי שאפילו ביקשנו. האיוונט יתחלק ל־7 חלקים. שבעה מודים שונים שבכל אחד יהיה אתגרים שונים וכללים שונים. האיוונט יתחיל מה־14 בינואר עד ל־28 בינואר, וכל מוד יהיה בן יומיים. 
    Gold Rush Duos- המוד יתקיים בין ה־‏14 -16 בינואר, במוד יהיה ניתן למצוא נשקים לגנדריים בלבד. כל שאר הדברים יהיו רגילים והמוד יתקיים בזוגות. 
    Live. Die. Live- המוד יתקיים בין ה־16-18 בינוארהשם מספר על המוד. אתה מת, הזון נסגר (הטבעת ההרסנית) ואתה חיי שוב. 
    Third Person Mode- המוד יתקיים בין ה־18 -20 בינואר, במוד תתקיים האלמנט של הגוף השלישי וכולנו נזכה לנגיעה ממשחק שונה לגמרי 
    Always Be Closing- המוד יתקיים בין ה־20 -22 בינואר,  הטבעת נסגרת בכל שניה שאנחנו מבזבזים, צריך להמשיך לזוז  (המשחקים מאוד מהירים) 
    Armed and Dangerous on World's Edge- המוד יתקיים בין ה־22- 24, במוד יהיו רק שוטגנים וסנייפרים, והוא יתקיים במפה האהובה על כולנו "World's Edge".
    Kings Canyon After Dark- המוד יתקיים בין ה־24- 26, המוד הוא המוד של האלווין שחוזר אלינו. 
    Dummies Big Day- המוד יתקיים בין ה־26- 28, אין מידע על המוד. 
    לא רק המודים ישתנו כל כמה ימים, אלה גם הסקינים של האיוונט. כל כמה ימים יתחלפו הסקינים בחנות, והמחירים שלהם ינועו בין 5-10 דולרים. בנתיים נראה ש־10 הולך להיות המחיר של רובם, בנוסף, נוספו כ־6 לגנדריים מהאיוונט לקופסאות הרגילות וניתן לקבל אותם עם קצת מזל (הלגנדריים מהאיוונט). סקינים שיופיעו בחנות יעלמו לאחר מכן לנצח, אז אם אתם רוצים לקנות משהו זה הזמן.


     

    ריספאון דואגים גם לאנשים שאין להם את הכסף לסקינים, ומכניסים באטל פאס חינמי למשך ה14 ימים האלו. בבאטל פאס תוכלו לקבל סקינים לנשקים סקינים רגילים ואקספי :


    image.thumb.png.6d61c47529c97742391ff14c1f2687ca.png


    הבאטל פאס יעבוד על אקספי, כל מוד חדש נקבל אתגרים בשווי של ־1000 אקספי, האקספי הזה יביא לנו גם אקספי רגיל וגם נקודות בבאטל פאס. הדרך לפתוח את הבאטל פאס תהיה רק דרך המשימות של המודים. בנוסף, נקבל בונוס נקודות מהשעה 20:00 בשעון ישראל  בין התאריכים 17-20 בינואר, הבונוס יפסיק ב־20:00 (שלושה ימים לאחר מכן)  ויהיה ניתן לקבל כמות מאוד גדולה של נקודות על אתגרים ספציפיים. 
     


    לסיכום, יהיה ניתן לקנות את הסקינים שאתה רוצה בלי להסתמך על מזל, אבל האם זה טוב? הריגוש הלך? מה אתם חושבים? אהבתם את האיוונט? 
    ענו לנו בתגובות! 

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...