עבור לתוכן
  • חדשות

    ביקורת על השקת Iphone 13 וה־Iphone 13 Mini

    השקת ה־Iphone 13 | 13 Mini לא מאכזבת

    השקת ה־Iphone החדש, ה־Iphone 13, שודרה ב־14.9 ושם הוצגו ה־iPad וה־iPad Mini החדשים, השעון החכם Apple Watch, אך הכי חשוב הדור הבא של Iphone, כתבה זאת תעסוק בביקורת על השקת ה־Iphone החדש. בתחילת ההשקה אנחנו רואים טריילר ל־Iphone החדש, הטריילר מתחיל בתמונה של המצלמה של הטלפון, השינוי היחיד שהם עשו היה להעביר את המצלמה התחתונה אלכסונית למצלמה לעליונה במקום כמו בעיצוב של ה־Iphone 11 | 12. לאחר רגע מראים לנו את הצדדים ואת המסך של הטלפון החדש, הצד מעוצב כמו ה־Iphone 12, העיצוב הקלאסי והישן של ה־Iphone, לעומת זאת במסך ה־Iphone אפשר לראות את ה־Notch (החלק השחור שנמצא בחלקו העליון של ה־Iphone שבו ממקום הרמקול והמצלמה הקדמית) קטן יותר מאשר ה‏־Notch ב־Iphone 12 שהיה לפניו. מעבר אל הצבעים של ה־Iphone 13, בטריילר מראים לנו את זה בהצגה של כל הטלפונים עם כל הצבעים והצבעים שיגיע איתם ה־Iphone הם, לבן, כחול, אדום, ורוד בהיר ושחור. 

    image.thumb.png.d02c7f79699208957576911e30dd456d.png

    ה־Iphone 13, לפי טענת החברה יהיה עם מגן מסך קדמי העשוי מקרמיקה, נאמר שיהיה קשוח יותר מכל זכוכית שיש בטלפון כיום, ה־Iphone נושא איתו עמידות במים (ip68), הצדדים ב־Iphone עשויים כרגע עדיין מאלומיניום, לאחר מכן מאושר שה־Notch הוקטן בכדי להוסיף עוד שטח של מסך ויזואלי, בתוך ה־Notch החדש עדיין נמצא את הרמקול הקדמי הקטן של הטלפון ואיתו גם המצלמה אשר גם היא עדיין נשארת עם טכנולוגית זיהוי הפנים (Face ID). ה־Iphone 13 החדש מיוצר עם הרבה חומרים ממוחזרים, למשל קווי האנטנה משתמשים בפלסטיק של בקבוקים מים ממוחזרים. בתוך ה־Iphone גם היה שינוי עיצובי בשביל טכנולוגיות חדשות ובטרייה גדולה יותר. העיצוב הזה חל על 2 הטלפונים החדשים של "Apple" ה־Iphone 13 וה־"Iphone 13 Mini". שני הטלפונים החדשים יכללו מסך מסוג "Super Retina XDR display", מצוין שהטלפון מגיע ל־800 Nits בהירות מסך ובתמונות וסרטונים מסוג HDR הוא מגיע ל1200 Nits. נוכל ליהנות מבהירות גבוהה זו אפילו ליותר זמן, מאחר והמסך משתמש בטכנולוגית ייעול חשמל. 
    המעבד שיקבלו 2 הטלפונים יהיה הצ'יפ החדש של החברה ה־"A15 Bionic" אשר ישתמש בטכנולוגית "5 ננו־מטר" אשר נותן לחברה להכניס אל הצ'יפ כמעט 15 ביליון (15,000,000,000) טרנזיסטורים. לטענת החברה נוכל לעבוד עם הטלפון בצורה חלקה אודות המעבד החדש בעל שש ליבות, 2 ליבות ביצועים גבוהים ו־4 ליבות יעילות גבוהה. החברה מציינת שהם שיפרו את למידת המכונה של הטלפון וזה יעזור בקריאת טקסט מתקדם על ידי סירי ועיבוד כיוונים במפות, "המעבד הכי מהיר בכל טלפון, עד 50% יותר מהיר מהמתחרה". לגבי כרטיס המסך, ה־"A15 Bionic" מציע כרטיס גרפי עם 4 ליבות אשר מאפשרות יותר "משיכת עין", הכרטיס עצמו יותר מהיר ב־30 אחוז ושהחברה ממשיכה לדחוף את הקצוות של למידת המכונה שלהם עם מנוע עצבי חדש בעל 16 ליבות אשר מושלם בשביל משימות המכונה הלומדת, דבר זה אחראי על 15.8 טריליון משימות בשנייה.
    image.thumb.png.1857758156d2ce69d52a46cca03feb0d.png

    החברה מוסרת שהמחלקה שאחראית על למידת המכונה עבדו יחד עם מחלקת המצלמה ויחד הם יצרו פיצ'ר אשר נותן ל־AI (Artificial Intelligence) שלהם יותר אפשרויות בחישוב של דברים בתמונות וסרטונים, דבר הנותן אפשרויות למפתחי אפליקציות ב־Iphone.  המצלמה התחתית היא מצלמה של 12MP מסוג "Wide" אשר משתמשת בחיישן 1.7 ננו־מטר, תופסת 47% יותר אור בתמונות ועד 100% פוקוס של הפיקסלים ותתמוך בטכנולוגית "Optical Image Stabilization" אשר נמצאת ב־"Andorid" כבר שנים. המצלמה היא מצלמה של 12MP מסוג "Ultea Wide" עם 120 מעלות אשר נכנסות בתמונה. לגבי הווידיאו, החברה מציעה פיצ'ר חדש הנקרא "Cinematic Mode", הטכנולוגיה הזאת באה היישר מעולם הסרטים, בטכנולוגיה זו המצלמה תזהה את האדם או הרקע הראשון ואת הרקע השני בסרטון ותדע מתי להחליף את הפוקוס בין הבן אדם לרקע או בין רקע אחד לרקע אחר ככה שגם אנשים בעלי ה־Iphone 13 יוכלו לתפוס רגעים כאלו בעצמם, בלי להוציא אלפי דולרים על מצלמה קולנועית. ה־Iphone 13 וה־Iphone 13 Mini יתמכו בטכנולוגיית ה־5G, החברה "Apple" השתמשה בזה ושדרגה את הטכנולוגיה לרמה שבה ה־Iphone יתפקד בצורה המיטבית עם המהירויות הכי גבוהות ואפילו הטכנולוגייה תתמך ביותר מקומות. החברה ציינה עשרות חברות שאיתן היא עובדת ולשמחתנו גם כמה חברות ישראליות נמצאות ברשימה (Partner, פלאפון, Golan Telecom, HOT וכו'). לפי החברה עד לסוף השנה Apple מתכוונת להגיע למעל 200 חברות תומכות ב־60 מדינות שונות ברחבי העולם בשביל לשמור על חיי הסוללה כאשר 5G לא נתמך באזור.

    David1

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...