עבור לתוכן
  • חדשות

    גלים של באנים מצד Activision רק ממשיכים לבוא!

    כשהגלים מתחזקים הציטרים מתגלים!

    טוויץ דיווחה כי שני סטרימרים קיבלו באן מהמשחק "Call of Duty Warzone". הסיבה לכך היא שגרתית ונפוצה מצד שחקנים רגילים, אומנם שחקנים אלו אינם שחקנים רגילים והם נחשבים "מהשורה הראשונה" לכן מצופה מהם להיות רשמיים ויצוגיים. הסיבה הייתה רמאות, שחקנים אלו נתפסו כששיחקו מול הסטרימרית הפופלרית "Alex Zedra". השחקנים שדוווחו עליהם הם BeardedBanger ו־Icy Vixen לאחר ש־Zedra ראתה שמשהו לא בסדר וכי הם השתמשו בציטים מסוג Aimbots וכו. Icy Vixen היה הראשון שקיבל את הבאן לאחר שהתגאה שטוויץ הציעו לו שיתוף פעולה, אותה טעות קרתה גם עם BeardedBanger.

     

    בנוסף Zedra ציייצה ציוץ ב־Twitter ובו היא מודה ל־Twitch שהיא הוציאה עוד אנשים שהורסים את הקהילה. בציוץ היא גם מתגרה בהם ואומרת "אני שמחה שהייתי עדה לראות את ההשעיה הזאת בשידור חיי"  לאחר שקיללו אותה. בציוץ שהגיעה מהמפתחת נאמר שאם הייתם רוצים לראות את הדוח שלכם בשביל לעקוב אחרי תלונות שהוגשו עליכם אז הפתרון הוא מהיר. כל מה שיש לעשות הוא להעלות ציוץ בחשבון Call of Duty הרשמי ולהגיב עם ההאשטאג #WarzoneReport והשם שלכם במשחק, לאחר מכן תקבלו ציוץ עם תמונה שמראה את הנתונים על ה־Reports. 
    image.thumb.png.e82e3af38529d3780cfdb87357c455d6.png

    אם חשבתם שרק סטירמרים מקבלים באנים אז טעיתם מפתחת המשחקים "Raven Software" הוציאה עוד גל של כ־30,000 באנים על ציטים. ככל הנראה Activision הסירו יותר מ־100,000 חשבונות מתחילת שנה. נכון לעכשיו, הקהילה לא מרגישה בהשפעה גדולה בגלל כניסתם של מליוני חשבונות חדשים למשחק Warzone כל יום, אבל המספרים אומרים אחרת. לא השתנה כל כך הרבה מאז גל הבאנים הזה או הקודם, עדיין קל מאוד להתקל בציטרים כמו כל משחק FPS אחר. הביטול של חשבונו של ציטר לא עוצר אותו, כי הדבר היחיד שהוא צריך על מנת לעקוף את הבאן הוא בסך הכל לפתוח משתמש חדש. כנראה שבעיות הציטרים לא יסתיים בקרוב כך נודע לנו.

    ELIAV2652

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...