עבור לתוכן
  • חדשות

    האם גם עולם הגיימינג נפל קורבן לקורונה?

    למרות שהייתה התכחשות רבה, הקורונה הצליחה לחדור אפילו אל לב עולם הגיימינג. למרות שהכל עדיין מעורפל, אין ספק שהמחירים, הזמנים והמלאי הולכים להשתנות. סיכמנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.

    אפשר להגיד ששנת 2020 מתחילה בצורה רעה מאוד. עם וירוס שמתפשט במהירות ושריפות עצומות שמשתוללות ברחבי העולם נראה ששנת 2020 מתחילה ברגל שמאל. בעוד ששני האסונות נוראים וגלובלים, לאחד מהם יש השפעה גדולה מאוד על עולם הגיימינג והטכנולוגיה, הרבה יותר ממה שחשבתם.

     

    למי שהיה בבידוד בחודש האחרון ולא שמע על הקורונה, מדובר בוירוס שהתחיל לפני כחודש בסין. לאט לאט הגיע גם לאירופה ואפילו לארה"ב. נכון להיום (27.2.20) נדבקו כ82,500 איש, ומתו כ-2,810 איש. עכשיו מגיעה השאלה: איך זה משפיע על עולם הגיימינג והטכנולוגיה בדיוק? אם בכלל. התשובה היא: שכן, לצערנו הוירוס משפיע קשות על עולם הגיימינג, והנה איך: 

     

    - המלאי: סין היא המדינה אשר אחראית לרוב עצום של מפעלי יצור בעולם, וכמעט כל כרטיס מחשב, או אמצעי טכנולוגי כזה או אחר יכלול בתוכו תגית הכוללת טקסט קצר אך משמעותי בימים אלו:

    "Made in china".

    כיום, כאשר רוב סין מושבתת, גם המפעלים נסגרים מחשש מהקורונה. הדבר משפיע על היצור ההמוני שכמעט כל העולם תלוי בו. נוצר חוסר רציני בחומרי גלם ומוצרים בשוק, כך שחברות כמו: Nvidia, Lenvo, Intel ואפילו Apple הודיעו על כך שבעקבות הקורונה יהיה מחסור גדול במלאי. 

     

    - המחירים: ברגע שהמלאי קטן, המחירים מן הסתם, עולים. בעוד, שחברות מחשבים רבות סיניות (ואפילו אמריקאיות) מודיעות על עלייה במחירים, רוב החברות האמריקאיות (שחלק גדול מהמפעלים שלהם לא בסין, כמו Intel וNvidia) חוגגות על כך ומרשות לעצמם לעלות את המחירים בעצמם (כי אין תחרות). הלקח מהסיפור הזה הוא, שאם אתם תכננתם לקנות או לבנות מחשב בקרוב, משתלם לכם יותר, לקנות בזמן הקרוב, לפני שתהיה קפיצה משמעותית במחיר.

     

    - יציאת משחקים בזמן: כפי שאתם כבר כנראה יודעים, הרבה חברות גדולות בעולם הגיימינג נמצאות בסין, בין היתר ישנה החברה: "Private Division" אשר יצרה את המשחק המצליח "The outer world" ודיברה על כוונותיה לשחרר בקרוב מאוד גרסה של המשחק לנינטנדו סוויץ', הכל נראה טוב ויפה, לפני שבוע שחררו בחברה את הציוץ הזה:

     

      

     

    באותו ציוץ, הסבירו על כך שהגרסה לנינטנדו תתעכב בגלל וירוס הקורונה. הסיבה די ברורה, הצוות אשר נמצא בסין ועובד על הגרסה, נמצא בבידוד או הסגר ובגלל זה אינו מסוגל לעבוד. כאשר חברה אחת מודיעה על עיכוב בגלל הקורונה, עולות חששות רבים שששם זה לא יעצור וחברות נוספות יודיעו על עיכובים במועדי היציאה של משחקים רבים. במקרה הזה נשאר רק לקוות שהצוות יחלים ובמהרה.

     

    ומה אתם חושבים על הנושא? האם אתם מתכוונים לקנות מחשב בקרוב? ומתי לדעתכם הבעיה הזאת תחלוף? 

    שתפו אותנו בתגובות

    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    בגלל זה צריכים לקנות רק דברים שמיוצרים בישראל 

    ולייצר הכל בארץ 

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...