עבור לתוכן
  • חדשות

    האם GTA 3 ו- Vice City יגיעו לפלטפומות אחרות?

    חוויות שיחזרו, זכרונות שישתחזרו, או ניסיון עצוב להחזיר תחושה שלא תחזור?

    בשנת 2018 אוהבי המשחק GTA החליטו לנסות להשיג את הקודים מהם מורכבים הבסיסים של שני המשחקים הפופולאריים בסדרה GTA III ו־ GTA Vice City בעזרת שיטת ההנדסה ההפוכה. נכון לעכשיו הקודים הובאו לשימוש הקל הרחב על ידי המפתחים וזה אומר שכל אחד יכול להשתמש בהם בצורה חופשית. אם אתם לא מתכנתים אז הקודים האלה לא עוזרים לכם בכלום אבל בזכות פרסומם לאינטרנט החופשי בן אדם שיודע להשתמש בצורה הנכונה בקודים יוכל לעשות איתם דברים גדולים ומועילים למען שיפור המשחק והבאת גיימירים נוספים לקהילתו.
     

    בין היתר בגלל שהקודים עכשיו נמצאים בחופשיות באינטרנט אנשים שיודעים לתכנת יוכלו להעביר את שני המשחקים (GTA 3 ו– GTA Vice City) לפלטפורמות פופולאריות נוספות, למשל: Nintendo Switch, PA Vita, Wii U ועוד. בנוסף לזה בעזרת קוד המקור יהיה אפשר לעשות כל מיני שדרוגים טכניים למשחק כמו: שיפור הגרפיקה בעזרת ה־"Ray Tracing" וגם להוסיף או לשנות את המשחקיות של המשחק, כלומר איך השחקן יראה או המכוניות ולהוסיף דברים למצב ה"סטורי" של המשחק וכדומה.
    image.png.6da50573b308bd254480462de38ea1b7.png

    עד כה המתכנתים עשו כבר כמה שיפורים משמעותיים במשחק, למשל: תיקון באגים רבים, בניית מצלמה חינמית, נתינת תמיכה למשחק דרך ה־Xbox, הסירו את הטעינה הארוכה בין האיים, החזירו חלקיקים שהיו למשחק עוד בפלייסטיישן 2 ועוד כל מיני שיפורים קטנים. התוכניות של המפתחים לעתיד חוץ מלנסות לייבא את המשחק לעוד פלטפורמות הם לשפר את הביצועים של המשחק במכשירים חלשים ולתקן את הפיזיקה של המשחק כאשר אין הגבלה על ה־FPS והוא מאוד גבוה.
     

    ככל הנראה החברות "Rockstar" ו־"Take Two" לא יסגרו את הפרוייקט בגלל שהאנשים שהצליחו לקחת את קוד המקור עשו את זה בצורה חוקית מבלי לעבור על שום חוק או לפגוע במישהו, וגם בגלל שהם קיבלו את הקוד בעזרת ההנדסה הפוכה ולא בעזרת פריצת הקודים. אמולטורים רבים נשארים פתוחים לשימוש עקב שימוש בשיטה זו. בנוסף לזה המפתחים אומרים שהם מקבלים את כל הגישות לדברים הללו רק אחרי שהם רכשו את העותק האמיתי של המשחק בכסף.
     

     

    s1ms1m

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...