עבור לתוכן
  • חדשות

    ההמשך החדש של Jedi: Fallen Order

    ההכרזה הגדולה לדור משחקי ה Star Wars

    המשחק Jedi: Fallen Order יצא לראשונה בתאריך 11.11.2019, המשחק מתרכז בדמות הראשית קאל, קאל הוא מתלמד צעיר שהיה בדרכו להפוך לג'דיי, בזמן הלימודים של קאל אחד הקיסרים הכריז על פקודת 66 המורה להרוג את כל הג'דיי, קאל הצליח לברוח בעזרת המסאטר שלו והתחבא במשך שנים, לאחר כמה שנים קאל נקלע לסיטואציה בה הוא היה צריך להשתמש בכוח של הפורס בכדי להציל חבר, לאחר מכן יחידה מיוחדת שנועדה לאתר ולחסל את כל הג'דייז "האינקוויזיטורים" איתרה את השימוש שהיה בכוכב בראקה ומתחילים לעקוב אחרי קאל, אחרי קרב מתיש ברכבת בשנייה האחרונה ספינה זרה מצילה אותנו ומפה מתחיל המשחק ומשם אנחנו מתחילים לחקור חמישה עולמות שונים ומתחילים להיזכר ביכולות של קאל ולהתחזק, במהלך המשחק תוכלו לפתוח עוד יכולות ככל שתתתקדמו, להתחבר יותר לפורס וללמוד עוד טריקים, לשפר את הדרואיד ואפילו את החרב אור, אפשר לצפות שגם במשחק ההמשך נראה את סטייל המשחק הזה של ה"להרוג ולהשתפר עם הזמן".

    image.thumb.png.8d3723ca100443310c10c23c4021895a.png

    משחק ההמשך הוכרז בימים האחרונים וצפוי לצאת בשנת 2023, המשחק יהיה זמין בפלטפורמות PC, פלייסטיישן 5, אקס בוקס X/S, המשחק לא יהיה זמין בפלייסטיישן 4 או אקס בוקס 1. הציר זמן שבו המשחק קורה הוא חמש שנים לאחר האירועים שקרו במשחק הקודם, בדיוק הזמן שבו הסדרת אובי וואן קנובי החדשה נמצאת, בנוסף קאל כנראה עדיין יהיה הדמות הראשית ואפשר כבר להבחין בשינוי החיצוני שעשו לו במראה, בנוסף הדרואיד BD-1 שעוזר לנו במהלך המסע עדיין איתנו על פי איך שזה נראה מהטריילר.
    מהמידע הממש מועט שקיבלנו על המשחק החדש אפשר להבין שהמשחק יתמקד בזה שקאל יחזק את הקשר שלו עם הפורס ורמת המשחקיות תתקשה ותשתנה.
    בנוסף קיבלנו טריילר, אי אפשר להבין הרבה מהטריילר מכיוון שהוא קצר ולא מראה הרבה, אפשר להבין מהטריילר שאנחנו כנראה נמשיך להילחם בהאינקווזיטורים וכנראה נמצא ג'דיי חדש שהוחבא במהלך השנים.

    staraf

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים: Stay Frosty

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...