עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחקים החינמיים לחודש דצמבר לבעלי Xbox Gold וPSּּּּּ+

    כמו בכל חודש, בעלי  "PlayStation Plus" ו-"Xbox Games With Gold" נהנים ממשחקים חינמיים והחודש, נראה שהחגיגה גדלה לאחר ההכרזה על המשחקים החינמיים.

     

    המשחקים שיהיו זמינים לבעלי Xbox Gold החודש הם: 

    Insane Robots: הוא המשחק הראשון שנקבל בחינם, המשחק עוסק בקלפים וככל שהקלפים שלך יהיו טובים יותר תוכל להביס יותר אנשים ובוסים. רוב המשחק עוסק גם בעיצוב הרובוט שלך,. למשחק יש סטורי מוד שמספר על הרפתקאות של רובוטים ברחבי העולם, בסיפור תצטרכו להלחם בבוסים שונים ובאויבים רבים. הסיפור באורך של כ15 שעות+. המשחק יהיה חינמי מה־1 בדצמבר עד ל־31 בדצמבר, בנוסף הוא יהיה זמין בחינם רק ל־Xbox One.
     

    Jurassic World Evolution: המשחק מבוסס על הסרט הרביעי מסדרת  סרטי "Jurassic Park".  עלינו לפתח פארק דינוזאורים מאפס על ידיי תפיסת דינוזאורים בדרכים מיוחדות בצורות יצירתיות, הדינוזאורים אינטילגנטיים ולא יפלו לכל מלכודת.  ניתן להשתמש בדינוזאורים בשביל לפתח מחקרים או למימון של דברים מסוימים. המשחק יהיה זמין בחינם מה־16 בדצמבר עד ל־155 בינואר, בנוסף הוא יהיה זמין בחינם רק ל־Xbox One.
     

    Toy Story 3: הדמויות האהובות עלינו יוצאות להרפתקה חדשה! עולם מלא שניתן לשנות ותמיד יש מה לעשות! במשחק תוכלו לעצב לכם עולמות משלכם וערים מיוחדות עם הדמויות מהסרט "Toy Story 3". לכל הדמויות יהיה ניתן להחליף את פרטי הלבוש. והדמיון שלכם הוא הדבר היחיד שמגביל אותכם במשחק. המשחק יהיה זמין בחינם מה־1 בדצמבר עד ל־15 בדצמבר, בנוסף הוא יהיה זמין ל־Xbox One ול־Xbox 360

     

    Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD: משחק המספר על משפחה מיוחדת, משפחת הלורדים "Belmont" ועל המאבק שלהם. אנחנו נשחק כ"Trevor Belmont" ועלינו יהיה להלחם באביו (דרקולה). במשחק נצטרך להאבק בבוסים ומפלצות רבות. אבל אם לא נהרוג את דרקולה המלחמה ששוררת במשפחה בחיים לא תגמר. המשחק יהיה זמין בחינם מה־16 בדצמבר עד ל־31 בדצמבר, בנוסף המשחק יהיה זמין ב־Xbox One וב־Xbox 360.

     

    המשחקים החינמיים לבעלי PS+ הם: 

    Titanfall 2: המשחק הוא משחק מגוף ראשון, למשחק יש מולטיפלייר וסינגל פלייר, הסיפור מדבר על "Jack Cooper" חייל שמתחבר לטיאטן לאחר מות המנטור שלו בידיו. לגאק ולטיטאן ניתנה מטרה, לעצור את ה"סופר נשק" של האויב מלהרוס את הפלנטה. המשחק שוחרר לפני שלוש שנים. הציונים על המשחק הזה הם מ ע ו ל י ם.(9/10). 

     Monster energy Supercross The official video game: משחק מרוצים שמבוסס על המירוצים האמיתיים שניתן לראות בטלוויזיה, למשחק יש סינגל פלייר ששם אתה מנסה להגיע לטופ ולהיות המנצח הגדול של המירוצים. אין הרבה ביקורות והביקורות שלו ב"Metacritic" הם 67/100. אם הציון הזה היה מבחן הייתי אומר שזה לפחות לא נכשל.

     

     

    לסיכום, המשחקים הם מאוד מומלצים לשיחוק, במיוחד Titanfall 2 שלפי דעתי בין המשחקים היותר טובים של 2016. אשמח אם תביעו את דעתכם בתגובות על איזה משחק אתם אהבתם יותר במשחקים החינמיים או איזה מהם הורדתם לפחות.

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...