עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחקים החינמיים לחודש ינואר לבעלי Xbox Gold וPSּּּּּ+

    שנה חדשה,משחקים חדשים. פלייסטשן ואקסבוקס מקבלים משחקים חדשים בחינם ואנחנו נהנים. 

    ההכרזה עלתה מוקדם מהצפוי, ואושרה על ידי סוני.  המשחקים הראשונים שיפתחו את 2020 הם כותרים ל־"PS4". החודש המשחקים הם "Uncharted: The Nathan Drake Collection" והמשחק "Goat Simulator". 
    לאקסבוקס יש מבחר קצת יותר גדול, עם כ־4 משחקים ששניים מהם ל־Xbox one ושניים ל־Xbox 360.  

    המשחק הראשון הוא "Styx: Shards of Darkness" המשחק יהיה זמין מהראשון בינואר עד ל־31. עם חברים או בלי,תסתננו למקומות אסורים ותנסו לשרוד כגובלין גנב. תעשו מלכודות ותהרגו בשביל לשרוד,תשמשו את יכולות התנועה החופשיות בשביל להמשיך להסתתר.

    "Batman: The Telltale Series" המשחק יהיה זמין ב16 בינואר עד ל־15 בפבואר. במשחק תכנסו לנעליים של ברוס ווין הביליונר,והצד האפל שלו, באטמן. המשחק מכיל את כל חמשת הפרקים עם הנבלים האהובים עלינו.

    לקטגורית 360,נתחיל  מ־"Tekken 6" המשחק יהיה זמין מהראשון בינואר עד ל־31 ב־Xbox 360. תבחנו את הרפלקסים שלכם נגד הלוחמים הכי טובים בעולם במשחק היפיפה הזאת תוכלו לבחור ממבחר דמויות שונות שלכל אחת יש את סטייל הלחימה שלה, והשילובים, כמישהו ששיחק במשחק אני יותר ממליץ לשחק עם חברים

    . ואחרון חביב "LEGO Star Wars II: The Original Trilogy" ב־16 לינואר עד ל־15 בפבואר ב־Xbox 360, תחזרו לזמנים עתיקים בגלקסיה רחוקה מאוד, במשחק תוכלו לשחק בכל שלושת המשחקים הראשונים (שמבוססים על הסרטים). במשחק תהנו מאין ספור שעות של הרפתקה  עם יותר מ־50 דמויות אהובות ממלחמת הכוכבים. 

    ועכשיו, לפלייסטשן. המשחק הראשון הוא "Uncharted: The Nathan Drake Collection". המשחק יהיה זמין מהשביעי בינואר עד לשביעי באפריל, המשחק הוא טרילוגיה נהדרת, המשחק הוא גוף שלישי אירוני, כל שלושת המשחקים קיבלו Remaster והוכנסו לדיסק כמשחק אחד. במשחק תוכלו להרגיש את הדמויות כאילו הן חיות בינינו. המשחק מספר על בחור בשם Drake ועל ההרפתקאות שהוא עובר במהלך המשחק. המלצה שלי, אם לא אכפת לכם לדלג, המשחק השלישי הוא הטוב ביותר. הביקורות שלו הן בין 8-10.

    המשחק השני הוא סימולטור, או פחות. המשחק הוא בדיחה אחת גדולה" Goat Simulator" במשחק תשחקו כעז, כן כן, עז. ותוכלו לשבור כל חוק פיזיקה שקיים. הדברים הכי מטופשים שתוכלו לחשוב עליהם יכולים להתקיים שם, ויש הרבה מאוד סודות שאם תמצאו אותם תתוגמלו בצורה יפה, כמו מנוע סילון לעזים למשל. המבקרים שונאים את המשחק הזה אבל אני חושב שהוא יותר כיף ממה שניתן לדמיין, הביקורות שלו הן 6/10 אבל ביקורות הן רק מספר, המשחק יהיה זמין עד סוף החודש. 

     


    המשחקים הם הראשונים ל2020, ואפשר להגיד שהם לא מהעולם הזה, אבל הם בחינם! 
    איך 2019 עברה עליכם? אוהבים את המשחקים? ספרו לנו בתגובות! 

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...