עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחקים החינמיים של מינויי שירותי הקונסולות לחודש אפריל הוכרזו

    המשחקים של המינויים Xbox Live Gold ו־PlayStation Plus לחודש אפריל הוכרזו.

    לפעמים לא משנה כמה משחקים יש לך בחיים לא תסתפק. במיוחד עם מצב הקורונה, שכולנו יושבים בבית ובוהים בקירות, לפעמים חשוב לגוון. אם זה במשחקים, ואם זה בתחביבים. אקסבוקס ופלייסטשן ממשיכים עם הגיוונים.

     

    המשחקים שמנויי שירות ה־Xbox Live Gold יקבלו בחינם:

    המשחק "Project CARS 2" יהיה זמין לרכישה בחינם מה־1 לאפריל עד ל־30 באפריל. במשחק תוכלו לשחק ב־180 מכוניות שונות, ו־140 מסלולים, בנוסף תוכלו להתחרות איתן בצורה ריאליסטית, עם ריאליסטיות בכל מקום במשחק, אם זה במזג האוויר, עיצוב המכוניות, או הדינמיקה שלהן.

     


    המשחק הבא הוא "Knights of Pen and Paper Bundle". המשחק יהיה זמין לרכישה בחינם מה־16 במאי עד ל־15 במאי. במשחק תשחקו בתפקידים רבים כשהמטרה שלכם היא לעצור לורד רשע. בנוסף, תצטרכו לקחת את כל ההחלטות במשחק לבד. למשחק יש גרפיקות מאוד "ישנות" אבל הסיפור מעניין מאוד. 

     


     "Fable Anniversary" הוא המשחק השלישי שהמנויים יקבלו בחינם. המשחק יהיה זמין לרכישה בחינם מה־1 באפריל עד ה־15 באפריל. המשחק הוא משחק שכל החלטה שתקחו תשפיע על כל המשחק, הקלאסיקה הנהדרת חוזרת עם גרפיקות חדשות ומופלאות. במשחק תצללו להרפתקה בעולם הפתוח של המשחק אשר לוקח באופן רציני כל החלטה שתחליטו.

     


    המשחק Toybox Turbos שיהיה זמין לרכישה בחינם מה־16 עד ל־20 באפריל במשחק תוכלו לאסוף כ־35 מכוניות ולשחק בכ־18 מסלולים שונים. המשחק ילדותי ביותר בגלל הגרפיקות המצחיקות שלו שמדמות בית והמפות שמדמות חדרים בבית. בנוסף כל הרכבים הם מכוניות צעצוע והדינמיקה במשחק מאוד שטותית. למשחק יש יכולות מיוחדות לרכבים שצריך לאסוף במהלך המשחק, היכולות מביאות דברים שיכולים להאט את האויב או להרוס אותו לגמרי. 

     

     

    המשחקים שמנויי שירות ה־PlayStation Plus יקבלו בחינם:

    המשחק "Uncharted 4: A Thief's End" אשר פותח על ידי אותם אנשים שמפתחים את The Last of Us Part II. המשחק מעניק לנו כ־15 שעות סיפור, בסיפור תעקבו אחרי נייט, סאלי אלנה, והאח האבוד של נייט – "סאם". בזמן שהם ברדיפה אחר אוצר ברחבי העולם. 

     

     

    Uncharted 4: A Thief's End אינו היחיד שיקח אותכם לסיבוב מסביב לעולם.  המשחק "Dirt Rally 2.0" הינו משחק מרוצים שיעניק לכם מסלולים בכל העולם עם מזג אוויר שונה שיאלץ אותכם לשנות סגנון נסיעה רק בגלל החשש להתהפך. ולאלו שאוהבים מציאותיות, כל המפות של המשחק נלקחו ממקומות אמיתיים ברחבי העולם. 

     

     

    אז, מה אתם חושבים? 
    הייתם רוצים לקבל משחקים אחרים במתנה? אם כן, אילו? 
    כתבו לנו בתגובות!

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    ממש אחלה משחקים, סוף-סוף מחלקים פרויקטים גדולים

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...