עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחק שעשה ב־24 שעות יותר ממליון הרשמות מראש - FAU-G

    המשחק FAU-G קיבל כמיליון הרשמות מראש!

    ב־30 לנובמבר התקיימה ההרשמה מראש של המשחק FAU-G של חברת nCORE ב-Google Play. ההרשמה מראש קיבלה מעל מיליון הרשמות ב24 שעות הראשונות. המשחק בעצם נחשף בתקופת הזמן שאסרו את PUBG בהודו, וזה למה המשחק קיבל הרבה תשומת לב על יציאתו. למי שתהה, התוכן שהמשחק יציע ידבר על המלחמה הצבאית של הודו באזורי עמק גלוואן בלדאק, שבגללה נאסרו מעל 200 אפליקציות. החברה הודיעה על מספרי ההרשמות בעמוד הטוויטר הרשמי של החברה, ובציוץ נודע לנו ש־FAU-G קיבל מעל 1.06 מליון הרשמות ב־24 שעות הראשונות שההרשמה נפתחה.

    זה מראה בעצם כמה המשחק מבוקש. בזכות הטיזר שאקשיי קומאר פרסם ראינו שהשלב הראשון במשחק מתבסס על העימות בין הכוחות ההודים לסינים בעמק גלוואן. לגבי ההרשמות גם ב־GURUPURAB עלה להרשמה בגוגל פליי. וכך אמרה החברה "בהזדמנות המשמחת של GURUPURAB, אנו מתחילים בהרשמות מראש של FAU-G: Guardsless and United Guards. הירשמו מראש והיו הראשונים לשחק במשחק." מי שהספיק ונרשם מראש, יקבל הודעה מראש מתי שהמשחק יהיה זמין ביום ההשקה, בשביל שלא יפספסו.

    המשחק FAU-G ספג המון ביקרות רעות על זה שאומרים שהוא חיקוי של PUBG בגלל התוכן, ולא היה ביסוס לכך. המשחק לא יכלול אפילו מצב באטל רויאל. הביקורות הנוספות היו התזמון האיסור של PUBG Mobile להיכנס לשוק. ווישל גונדל ענה על זה ואמר שהם עובדים על המשחק זמן וההודעה התחרשה במקרה. השיחרור של FAU-G הוא ב-4 בספטמבר 2021. עם העיכוב בשחרור של PUBG Mobile India, יש ממים רבים ברשת לגבי מי ישחרר לפני, PUBG Mobile India או FAU-G. 

    מה אתם חושבים? למשחק FAU-G הגיע מיליון ההרשמות מראש? חושבים שאתם יכולים לחזות את כמות ההורדות שיהיו למשחק? כתבו לנו בתגובות!!

    ELIAV2652

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...