עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחק El Shaddai: Ascension of the Metatron מגיע למחשב!

    המשחק El Shaddai: Ascension of the Metatron בדרכו למחשב!

    בשנת 2011 שוחרר המשחק El Shaddai: Ascension of the Metatron בשביל הקונסולות Xbox 360 ופלייסטיישן 3, המשחק הוא משחק פעולה בסגנון של אנימה שעדיין מחכה לצאת למחשב, וחברת Crim עובדת על גרסה ב־Steam. יש לנו את המידע הזה בזכות Sawaki Takeyasu שגם אישר ש-Crim Port בפיתוח בטוויטר הוא גם המנהל של הסטודיו Crim שרכשה ב־2013 את הסדרה El Shaddai: Ignition Entertainment. המשחק קיבל מעמד גבועה בשל האומנות שלו.  

    היו המון דיבורים לגבי המשך לסדרה והיא באמת הוציאה אחת שפותחה על ידי החברה Crim, שנועדה לקונסולות של פלייסטיישן בשנת 2018 שעוד מעט מגיע למחשב. בכל מה שקשור למשחק קיבלנו רמז דיי גדול  לחזרה הגדולה של הסדרה מאז שהיא יצאה. וזה ראוי לערכה. היו המון ביקורות והן היו חלוקות, אבל הרוב אמרו שהאומנות שהמשחק מציג הייתה מדהימה, ואין משחק שנראה כמו הסדרה של El Shaddai. 

    ההרפתקה מתנהלת בשתי פלטפורמות 3D וצד לצד. לגבי הנשקים יש שלוש נשקים שמדמים את אבן נייר ומספריים, שיש להם קצב שונה ויש לטהר אותם בסוף הקרב כי אם לא הם כבר לא יהיו יעילים. זאת מכנית המשחק בקצרה, אך היא מרתקת. כמות סוגי האויבים מאכזבת בגלל ההגבלה וחוסר ההשקעה בשיטות קרביות. נופי המשחק לקוחים מספרי מדע בדיוני שמנסים לשנות את נקודות מבט של השחקן על עולם המשחק, בעיני הגיימרים יש יוצא דופן אחד שמבדיל את המשחק מרוב המשחקים האחרים הוא שהמשחק הוא לא רק משחק אלה גם חוויה מדהימה ויש המון ביקורות טובות עליו. 

    ELIAV2652

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...